Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهاردهمین جلسه ستاد تنظیم بازاراستان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، صادقی در چهاردهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به مشکلات مطرح شده در خصوص توزیع گاز مایع در استان در فضای مجازی، گفت: متاسفانه بخش قابل توجه این مشکل مربوط به مربوط به خودوهایی است که بصورت غیر استاندارد از کپسول های گاز به عنوان سوخت استفاده می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از بابت توزیع گاز مایع برای شهروندان مشکل خاصی وجود ندارد و دستگاه های نظارتی و شرکت توزیع فراوده های نفتی ارومیه موظف شداند از بدو خروج کپسول های گاز مایع از کارخانه نسبت به روند توزیع عادلانه آن نظارت بیشتری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره  به آغاز خرید سیب درختی در استان، گفت: خرید سیب درختی با قیمت 1250 تومان صورت خواهد گرفت و مراکز خرید تایین شده باید با قیمت مصوب،  نسبت به خرید سیب از کشاورزان اقدام کنند .

وی ادامه داد: منابع مالی لازم بری خرید سیب درختی با قیمت اعلام شده در اختیار سازمان تعاون استان روستایی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گاز مایع معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی آذربایجان غربی گاز مایع خرید سیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی