Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی‌پوشان پایتخت برای صعود از گروه خود نقشه‌های جالبی را ترسیم می‌کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در شرایطی راهی قطر شد که الوحده امارات حریف دوشنبه شب این تیم از لیگ قهرمانان آسیا کنار کشید و حالا استقلالی‌ها با همان تک امتیازی که از الشرطه عراق گرفته‌اند، تیم دوم جدول محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال اگر مقابل الاهلی عربستان به پیروزی نرسد احتمالا در گروه خود دوم می‌شود و در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با الهلال عربستان مواجه می‌شود.

البته شرط عقل حکم می‌کند استقلال از سد الشرطه و الاهلی بگذرد و به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعدی شود تا مقابل این حریف مجبور به بازی نشود. به هر حال میان الهلال و استقلال همیشه کری‌خوانی داغی جریان داشته و آبی‌ها ترجیح می‌دهند در این شرایط، برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند تا به الهلال نخورند.

علی کریمی و محمد دانشگر هم در تصمیمی عجیب اعلام کردند به قطر نمی‌روند تا برمشکلات آبی ها اضافه شود. از سوی دیگر، آن‌ها از بازیکنان جدید هم نمی‌توانند استفاده کنند و مشکلات‌شان گسترش یافته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمد دانشگر استقلال علی کریمی لیگ برتر محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلال محبوب ماند

به گزارش ورزش سه"، آبی پوشان پایتخت در یکی از مهمترین بازی‌های خود در ماراتن قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تک امتیازی ارزشمند ورزشگاه یادگار امام تبریز را ترک کردند.

یک امتیاز حیاتی برای شاگردان نکونام در شرایطی به دست آمد که محمدرضا خالدآبادی در نبود سید حسین حسینی به خوبی از دروازه استقلال محافظت کرده و با بسته نگه داشتن دروازه آبی پوشان نشان داد اصرارها به جذب او در ابتدای فصل بی دلیل نبوده است.

هرچند موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی روی دروازه استقلال به وجود نیامد اما سنگربان جوان استقلالی‌ها نشان داد که گلری قابل اعتماد برای آینده این باشگاه خواهد بود.

خالدآبادی که در طول فصل کوچک‌ترین حاشیه‌ای بابت نیمکت نشینی برای استقلال به وجود نیاورده بود با نمایش خوب خود تعریف و تمجید نکونام در نشست خبری پس از بازی را هم رقم زد تا برای هفته‌های باقی‌مانده لیگ انگیزه بیشتری برای شرکت در تمرینات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان