Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طبق دستورالعمل جدید ارسالی به استان چگونگی مدیریت مدارس خرید خدمات آموزشی تغییر کرد.

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده اظهار کرد : طبق این دستورالعمل مدیریت و گردانندگی مدارس خرید خدمات آموزشی دیگر با موسس این مدارس نبوده و به صورت مستقیم از سوی آموزش و پرورش انجام و دولتی باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد:در این میان تامین نیاز نیروی آموزشی مجرب و آموزش‌دیده بر عهده موسس مدرسه خواهد بود. مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:همچنین برای موسسان مدارس خرید خدمات آموزشی شرایط جدیدی تعریف شده است که مهمترین آن این است که موسس این مدارس باید شخصیت حقوقی و دارای جنبه حقوقی باشد و دیگر اشخاص حقیقی نمی‌توانند به تنهایی اقدام به ارائه درخواست کنند. خدابنده افزود: بنابراین نیروهای آموزشی نیز باید قرارداد خود را با شرکتهای حقوقی ببندند و سپس در مدارس این بخش به ارائه خدمات آموزشی بپردازند. وی ادامه داد: همچون گذشته بیمه این نیروها معادل ۲۴ ساعت تدریس در هفته می‌باشد. او با بیان این که هم اکنون پنج هزار معلم در قالب طرح خرید خدمات آموزشی در این استان بیش از ۸۳ هزار دانش‌آموز را زیرپوشش خدمات آموزشی دارند اضافه کرد: هیچ گونه تعدیل نیرویی در این زمینه انجام نمی‌شود و صرفا مدل مدیریت مدارس در این بخش تغییر کرده است. منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدارس خرید خدمات مدارس خرید خدمات آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: ما برای معلمانی که ۳۰ سال زحمت کشیده‌اند از لفظ بازنشسته استفاده نمی‌کنیم؛ بلکه ما معتقدیم معلمان ۳۰ سال ایستاده‌اند به همین علت از لفظ بازایستاده استفاده می‌کنیم.

وی افزود: حدود ۴۴ هزار ساعت در هفته همکاران بازایستاده به ما کمک می‌کنند.

او ادامه داد: میانگین معلمان باز ایستاده در حال تدریس حدود هزار و ۸۰۰ معلم در مدارس شهرستان‌های تهران است.

بهرامی با بیان این که میزان تدریس معلمان باز ایستاده متغیر است؛ تصریح کرد: تعداد معلمان بازایستاده  بیشتر از این است.

گفتنی است که پیش از این امانی، دبیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش گفته بود: به‌کارگیری بازنشستگان در آموزش‌ و پرورش اجباری نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران