Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:43:50 GMT

آمپول تقلبی کرونا جان ۶ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۱۵۳۳

آمپول تقلبی کرونا جان ۶ نفر را گرفت

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام روز شنبه پلیس غرب استان تهران، سردار محسن خانچرلی در این باره اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۶ اندیشه و طرح شکایت مبنی بر اینکه پدر وی به بیماری کرونا مبتلا بوده و افرادی با فریب اقدام به فروش چهار عدد آمپول تقلبی کرونا با مارک تجاری Remedesivir به مبلغ ۱۳۶ میلیون تومان را کردند به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی قضائی موفق شدند دو نفر از کلاهبرداران را در شهریار در حین فروش دو عدد آمپول تقلبی کرونا دستگیر کنند.

وی گفت:‌ متهمان در بازجویی ها به همدستی با سه نفر دیگر اعتراف کردند، که آنان نیز روبروی بیمارستانی در شهریار دستگیر شدند.

خانچرلی با بیان اینکه متهمان تاکنون ۵۲ عدد از این آمپول ها را هر کدام به مبلغ ۴۵ میلیون تومان به شهروندان در مناطق مختلف استان تهران فروخته و مبلغی بالغ بر ۲۳۴ میلیون تومان به این بهانه از آنان کلاهبرداری کردند، افزود: تاکنون ۶ نفر از مصرف کنندگان این داروهای تقلبی در استان تهران که به بیماری کرونا مبتلا بودند، جان باخته اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در جامعه، متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که بعضی از افراد سودجو و کلاهبردار با درج آگهی‌های دروغین با عناوین‌ مختلف در فضای مجازی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی همچون فروش "داروی ضد کرونا، فروش واکسن ضد کرونا، شربت‌های ضد کرونا و ... " قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند که ضرورت دارد هموطنان در این زمینه هوشیار باشند.

خانچرلی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگز فریب اینگونه آگهی های جعلی را در فضای مجازی نخورند و اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق رسانه های معتبر پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا شهرستان شهریار در غرب استان تهران واقع است و با جمعیتی بالغ بر ۷۴۴ هزار نفر، دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران شهرستان شهریار پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران شهرستان شهریار پلیس تهران بزرگ ویروس کرونا شهر تهران شهرستان شهریار پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها

شهردار شهرستان رباط کریم از آغاز عملیات اجرایی احداث مترو این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت متروی تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می شود.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه متروی بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد و افزود: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق محقق شد و ان‌شاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت متروی تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک متروی تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده، تصریح کرد:  شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت متروی تهران صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار