Web Analytics Made Easy - Statcounter

نحوه برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی (آزاد و فرنگی) مطابق با دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا، از سوی وزارت بهداشت به وزارت ورزش ابلاغ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در هفت بند دستورات لازم به منظور برگزاری رقابت های لیگ کشتی (آزاد و فرنگی) به صورت متمرکز طی ۲ هفته در استان تهران با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وزارت ورزش ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه که از سوی رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان به علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ارجاع شده، آمده است که با توجه به درخواست رییس فدراسیون کشتی مبنی بر بررسی وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی (آزاد و فرنگی) جهت برگزاری این لیگ در صورت رعایت هفت بند ذیل مانعی وجود ندارد.

۱- قبل از حضور ورزشکاران در سالن، به منظور تمرین و مسابقه تست پی سی آر انجام و در صورت منفی بودن اجازه شرکت خواهند داشت.

۲- برگزاری تمرین و مسابقه بدون حضور تماشاچی مجاز است.

۳- در طول برگزاری و انجام تمرینات، قرنطینه کامل همه افراد درگیر اعم از ورزشکار و غیر ورزشکار حداقل به مدت شش روز اعمال می شود.

۴- اعمال نظارت بر قرنطینه بر عهده فدراسیون کشتی و باشگاه ها است و نظارت عالی با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران صورت می گیرد.

۵- در صورت ارائه تمرینات و مسابقات بیش از شش روز و ضرورت برگشت و مراجعه به خانواده خود، در صورت اعزام برای تمرین و مسابقه تست پی سی آر با نتیجه منفی و قرنطینه الزامی است.

۶- همه موارد فوق شامل تمامی افراد از جمله داوران، مربیان، سرپرستان و نیروهای خدماتی است که در اردوی تمرینات و زمان مسابقات در سالن های برگزاری مسابقه حضور خواهند داشت.

۷- برگزاری تمرینات و مسابقات به صورت متمرکز در استان تهران خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس

امیرحسین زارع به دلیل عفونت از ناحیه چشم چند روزی است که از تمرینات دور است.

به گزارش مشرق، امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، به دلیل عفونت چشم، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را طی روزهای گذشته دنبال کند.

بازگشت کامل زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری است و او در حال حاضر تحت درمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد