Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@00:20:13 GMT

آغاز رقابتهای لیگ کشتی از نیمه اول مهرماه

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۱۶۸۹

آغاز رقابتهای لیگ کشتی از نیمه اول مهرماه

به گزارش خبرنگار مهر، پس از صدور مجوز برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش، متولیان فدراسیون کشتی با جدیت پیگیر آغاز این مسابقات شدند. اشتیاق فدراسیون کشتی برای برگزاری لیگ برتر تا حدی بود که حتی قرعه‌کشی این مسابقات مدتها قبل انجام شده و تیم‌های شرکت کننده در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: تمهیدات لازم برای آغاز رقابتهای لیگ برتر کشتی پیش بینی شده تا این مسابقات از نیمه اول مهرماه استارت بخورد. این مسابقات بصورت متمرکز شروع می‌شود که فقط قبل از آن جلسه‌ای در فدراسیون برگزار خواهد شد تا روز دقیق مسابقات مشخص شود. ضمن اینکه این مسابقات در شرایط قرنطینه‌ای برگزار می شود و تماشاگری در سالن نخواهد بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم این مسابقات طبق برنامه و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی خاص که از سوی فدراسیون کشتی آغاز و پیگیری شود تا دوباره شاهد هیجان و پویایی در ورزش اول کشورمان باشیم.

کد خبر 5021602 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد لیگ کشتی فدراسیون کشتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر والیبال ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا والیبال فینال جام حذفی باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی احمد سعادتمند فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار چهارم تیم های طبیعت و ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز سه شنبه برگزار شد.

در این دیدار تیم طبیعت با نتیجه ٩٠ در ٨٣ حریف خود را شکست داد.

این نتیجه در حالی به دست آمد که از مجموع سه دیدار گذشته، طبیعت در دو دیدار صاحب برتری شده بود و نتیجه یک دیدار را هم واگذار کرده بود.

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ زا ۵ برگزار می شود. بدین ترتیب طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد،

کد خبر 6098546

دیگر خبرها

  • روایت علیرضا دبیر از تصمیم فدراسیون کشتی درباره حسن یزدانی
  • علیرضا دبیر: چرا حسن یزدانی را انتخاب کردیم؟ چون طلای المپیک دارد
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم