Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:24:10 GMT

لیگ NBA؛ بوستون سلتیکس فینالیست شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۱۷۲۷

لیگ NBA؛ بوستون سلتیکس فینالیست شد

بوستون سلتیکس با پیروزی برابر مدافع عنوان قهرمانی در کنفرانس شرق به فینال راه پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز لیگ NBA در مرحله نیمه نهایی و در دو کنفرانس شرق و غرب پیگیری شد. در حالی که حساسیت در کنفرانس شرق به اوج رسیده بود و دو تیم بوستون سلتیکس و تورنتو راپترز هر کدام سه پیروزی را قبل از این به دست آورده بودند، دوئل امروز به معنای واقعی حکم مرگ و زندگی را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در این بازی بوستون موفق شد با درخشش جیسون تاتوم، ۹۲ بر۸۷ حریف خود تورنتو رپترز مدافع عنوان قهرمامی را شکست داده و حریف میامی هیت در فینال کنفرانس شرق شود. 


میامی پیش از این توانسته بود میلواکی را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد و فینالیست شود.


در دیگر بازی امروز که در کنفرانس غرب برگزار شد، دو تیم لس آنجلس کلیپرز و دنورز ناگتس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با حساب ۱۱۱ بر ۱۰۵ به سود دنور پایان یافت و این تیم فعلا 3 بر 2 از حریف خود پیش افتاد و نیاز به یک برد دیگر تا رسیدن به فینال دارد.

بسکتبال آمریکا (ان بی ای)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال آمریکا ان بی ای کنفرانس شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید «سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکنان جوان را به لیگ برتر معرفی کند و خوشحالم که در این امر موفق بودیم.»

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان، در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: با تیم قدرتمندی بازی داریم که از زمانی که در لیگ برتر بوده همیشه حریف سرسختی برای همه تیم‌ها بوده است. می‌دانیم که فردا بازی سختی داریم و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا برنده شویم. اتفاقاتی که هفته گذشته در بازی شمش آذر برای ما افتاد و گل دقایق پایانی، این فصل برای ما تکراری شده است. جلسه خوبی با بچه‌ها داشتم و تا سوت پایان بازی می‌خواهیم کار خودمان را به نحو احسن پیش ببریم.

او ادامه داد: باید خیلی حواسمان را جمع کنیم تا نهایت استفاده را از میزبانی ببریم و امتیازاتی را جمع کنیم که شرایط تیم ما روز به روز بهتر شود. به بچه‌ها امید داریم. تمام توان خود را می‌گذارند تا تیم به موفقیت برسد. وقتی شما به تیم جوانی بازی می‌دهید باید منتظر این اتفاقات باشید و آن را به جان بخرید. سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکنان جوان را به لیگ برتر معرفی کند و خوشحالم که در این امر موفق بودیم. امیدواریم در این پنج بازی هم با تمام توان کار کنیم تا امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند