Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: پیمانکار پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) به فکر رفتن از اراک نباشد، مسئولیت ابتدا تا انتهای پروژه را باید بپذیرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین موسوی در جلسه بررسی وضعیت ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک بیان کرد: انتظار طولانی و مزمنی در استان مرکزی برای بهره برداری از پروژه بیمارستان ولیعصر اراک (عج) وجود دارد که البته ساخت آن انتظار به حق است و مردم و مسئولان سال ها منتظر به نتیجه رسیدن این پروژه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه در حالت اغما و کما و در برزخ قرار داشت، افزود: در اردیبهشت ماه به همت نماینده ولی فقیه و مسئولان استان پروژه از برزخ خارج و ریکاوری و احیا شد و تلاش شد که پیمانکار نقش محوری و واحد داشته باشد و فرصت طلایی دو ماهه ای داده شد، اما در حال حاضر 1.5 ماه از دو ماه فرصت گذشته است و می بینیم که تعهدات 2 ماهه قرارداد 22 اردیبهشت ماه انجام نشده است.

موسوی تصریح کرد: این شرایط نگرانی های عمده ای را ایجاد کرده است و در صحبت ها بیان شد که در بحث نقدینگی، آورده، نیروی انسانی و مصالح لازم برای پروژه، قصور و کمبودهایی وجود دارد و پیشرفتی وجود نداشته و انتظارات برآورده نشده است و به نظر می رسد این شرایط حاصل عوامل مختلفی است که علت محوری این مشکلات عدم حضور شخص مدیرعامل این شرکت پیمانکار پروژه است و باید این نقص را پذیرفت.

وی با بیان اینکه حتما تحت نظر دادستان، گروه کارشناسی جهت بررسی وضعیت این پروژه تشکیل شود، گفت: تمایل نداشتیم که تا قبل از اردیبهشت به موضوع ورود کنیم چون تا قبل از آن با مسئولان ارشد استان مذاکره ای نداشتیم، ولی از اردیبهشت ماه تاکنون که راهبرد مشخصی تعیین شده بود باید به صورت هفته به هفته رصد شود تا مشخص گردد چه میزان هزینه و چه مقدار بیت المال تضییع شده سپس تصمیمات مقتضی اخذ شود. البته درخصوص عملکرد پیمانکار قبل از اردیبهشت امسال نیز باید کارشناسی دقیق صورت گیرد و نتایج به دستگاه قضا اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اتمام حجت دادستانی اراک با پیمانکار پروژه بیمارستان ولی عصر

رییس کل دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: گذشت زمان و فوت وقت صدمه زیادی به بیت المال زده است به همین دلیل باید علل اصلی عدم اقدام و فرصت سوزی باید واکاوی شود تا خسارت ناشی از عدم اقدام و تاخیر در اجرا که منجر به افزایش هزینه ها شده است محاسبه گردد.

وی گفت: صرفا ارتباط تلفنی با پروژه یا حضور یک یا دو روز در هفته در اراک درست نیست، ما به دنبال پیمانکار پروازی نیستیم و در گروه کارشناسی تشکیل شده در دادستانی باید شخص پیمانکار حضور داشته باشد.

موسوی با بیان اینکه به فکر راهکار دوم که خلع ید پیمانکار است نیستیم، افزود: تمایل ما انجام کار و تعهدات است، اما نباید به مانند گذشته عمل شود .

وی با اشاره به اینکه پروژه ملی باید با حساسیت بیشتری از سوی پیمانکار دنبال شود، افزود: مسئولیت پروژه و عواقب طرح با پیمانکار است و باید با جدیت و اهتمام بیشتر و سرعت بهتری اقدام به تکمیل پروژه نماید و نیروی عملیاتی بیشتری به پروژه اضافه شود و قطعا عملکرد پیمانکار در عمل به تعهدات در شورای تامین استان دنبال می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری استان مرکزی پروژه بیمارستان ولیعصر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان مرکزی پروژه بیمارستان ولیعصر پروژه بیمارستان ولیعصر پیمانکار پروژه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بابیان اینکه شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد، گفت: در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت مس رفسنجان، حسین پورمحمدی با اشاره به صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بیش از هر چیز خوشحالم به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم را در دو ماه اخیر خوشحال کرد و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار استان کرمان و شرکت مس است.

وی تغییرات نیم‌فصل را موجب تحول و گذشت از وضعیت بحرانی و ایجاد آرامش در باشگاه بیان کرد و افزود: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهم‌ترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق، محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود و مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با اشاره به اینکه مردم رفسنجان به حضور نویدکیا افتخار می‌کنند، تصریح کرد: تیم ما جدای از عملکرد درخشان و کسب نتایج بسیار خوب که تمجید همه را به دنبال داشته است، الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است که برای شرکت مس و باشگاه به مراتب بیشتر از نتیجه اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازانی وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند، اضافه کرد: تیم مس رفسنجان فقط در زمین پاسخ می‌دهد و به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان و حمایت هواداران، سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم که با بهترین خط حمله به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم.

پورمحمدی با اشاره به به مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت: خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس و استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده است و به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند حاضر شویم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان خاطرنشان کرد: توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند و شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد؛ امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده، یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

کد خبر 748117

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند