Web Analytics Made Easy - Statcounter

میری گفت: همزمان با سراسر کشور ، نشست بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) عصرامروز شنبه (۲۲ شهریور) به همت کانون مساجد شهرستان نهاوند برگزار می شود.

«سید سعید میری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با سراسر کشور ، نشست بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) عصرامروز شنبه (22 شهریور) به همت کانون مساجد شهرستان نهاوند برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول امور مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نهاوند افزود: این نشست با سخنرانی استاد برجسته ی حوزه علمیه و با حضور طلاب و فضلای و مربیان قرآنی سراسر شهرستان در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد .

 

وی بیان کرد: سلسله نشست های بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) در قالب نشست های علمی تربیتی با حضور اساتید برجسته حوزی و دانشگاهی در استان های مختلف کشور برگزار می شود.

 

گفتنی است، کنگره بین المللی امام سجاد(ع) 10 سال مستمر است که با هدف نشر معارف امام سجاد(ع) و معرفی هرچه بیشتر صحیفه سجادیه، سایر ادعیه امام سجاد(ع) و رساله الحقوق در حال برگزاری است و همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه تا اختتامیه، ویژه برنامه های جانبی آن در سه بخش استانی، ملی و بین المللی اجرا می شود.

 

سلسله نشست های بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) یکی از برنامه های جانبی کنگره است که به همت دبیرخانه کنگره و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و در دو بخش حضوری محدود و فضای مجازی در استان های مختلف برگزار خواهد شد.

 

آیین اختتامیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) دوشنبه(24 شهریور) به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در تهران برگزار خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: نشست امام سجاد شهرستان نهاوند کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نهاوند برگزار بزرگداشت مقام برگزار می شود امام سجاد ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی