Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مردم و طلاب کرمانشاهی فردا در پی اعتراض به اهانت روزنامه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) تجمع اعتراض آمیز برگزار می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، فردا طلاب، دانشجویان و عموم مردم کرمانشاه نیز  پی‌اعتراض به اهانت  نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(ص) تجمع اعتراض آمیزی را  برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مراسم فردا یکشنبه 23 شهریورماه از ساعت 10 صبح در مقابل حوزه علمیه امام خمینی (ره) واقع در بلوار طاقبستان با حضور اقشار مختلف مردم، دانشجویان، طلاب و مسئولان استان و همچنین با رعایت تمامی نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و استفاده از ماسک برای شرکت‌کنندگان در این تجمع الزامی است.

روز جمعه نیز مردم ولایتمدار کرمانشاه بعد از برگزاری نماز جمعه مقابل مسجد جامع در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی و هتک حرمت پیامبر اکرم(ص) تجمع اعتراضی برگزار کردند.

مردم کرمانشاه با شعارهای «آمریکا شیطان اکبر بُود چراغ آفرینش شخص پیغمبر(ص) بود»، «هر کس که به قرآن می‌کند اهانت آمریکا از او می‌کند حمایت»، «ولایت فقیه پاینده است خورشید حق همیشه تابنده است»، «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و «دست خدا برسرماست خامنه‌ای رهبر ماست»، «لااله الا الله محمد رسول الله، مرگ بر فرانسه، مرگ بر آمریکا، لبیک یا رسول‌الله(ص)»، «مرگ بر اسرائیل» هتک حرمت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را محکوم کردند.

گزارش ویدئویی| تجمع مردم اصفهان در اعتراض به هتک حرمت قرآن و پیامبر اسلام(ص)تجمع مردم استان کردستان در محکومیت هتک حرمت به پیامبر اسلام(ص) از قاب دوربینکرمان| عقبه هتک حرمت به قرآن کریم انحراف ذهن مسلمانان از اتفاقات خاورمیانه است

مردم با این تجمع یکبار دیگر عظمت دین مبین اسلام و روح بلند پیامبر(ص) و قرآن کریم را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/833/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیامبر اکرم ص رسول اکرم پیامبر اکرم ص رسول اکرم پیامبر اکرم ص تجمع اعتراض هتک حرمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)

در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازیکنان این تیم با اهدای گل و هدایایی تشرف ژوزه مورایس به دین مبین اسلام و مذهب شیعه را تبریک گفتند.

به گزارش مهر، تمرین تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در مجموعه باغ فردوس برگزار شد.

در حاشیه این تمرین کاپیتان‌های سپاهان به نمایندگی از بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، تشرف وی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم