Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@17:35:43 GMT

آمپول تقلبی کرونا ۶ قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۲۶۴۶

آمپول تقلبی کرونا ۶ قربانی گرفت

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند فروشندگان آمپول تقلبی کرونا در شهریار خبر داد و گفت: متاسفانه ۶ تن از مصرف کنندگان این داروی تقلبی جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار محسن خانچرلی با اعلام خبر انهدام باند فروشندگان آمپول تقلبی کرونا در شهریار گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۶ اندیشه و طرح شکایت مبنی بر اینکه پدر وی به بیماری کرونا مبتلا بوده و افرادی با فریب اقدام به فروش ۴ عدد آمپول تقلبی کرونا با مارک تجاری Remedesivir به مبلغ یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال را کردند به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی قضائی موفق شدند ۲ تن از کلاهبرداران را در شهریار شناسایی و در عملیاتی ویژه، متهمان را حین فروش ۲ عدد آمپول تقلبی کرونا دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به همدستی با ۳ تن دیگر اعتراف کردند، گفت: ۳ متهم دیگر این پرونده نیز با اقدامات تخصصی پلیس روبروی بیمارستانی در شهرستان شهریار دستگیر شدند.

سردار خانچرلی در ادامه با بیان اینکه متهمان تاکنون ۵۲ عدد از این آمپول ها را هر کدام به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال به شهروندان در مناطق مختلف استان تهران فروخته و مبلغی بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال  به این بهانه از آنان کلاهبرداری کردند، افزود: تاکنون ۶ تن از مصرف کنندگان این داروهای تقلبی در استان تهران که به بیماری کرونا مبتلا بودند، جان باخته اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در جامعه، متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که بعضی از افراد سودجو و کلاهبردار با درج آگهی‌های دروغین با عناوین‌ مختلف در فضای مجازی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی همچون فروش "داروی ضد کرونا، فروش واکسن ضد کرونا، شربت‌های ضد کرونا و ... " قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند که ضرورت دارد هموطنان در این زمینه هوشیار باشند.

سردار خانچرلی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگز فریب اینگونه آگهی های جعلی را در فضای مجازی نخورند و اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق رسانه های معتبر پیگیری کنند.

انتهای پیام/4148

منبع: آنا

کلیدواژه: دستگیری ویروس کرونا آمپول آمپول تقلبی کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد