Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:56:34 GMT

زمان سفر طیبی به پرتغال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۲۶۷۵

زمان سفر طیبی به پرتغال مشخص شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین طیبی بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان پس از ۴ سال درخشش در تیم غیرت قزاقستان مورد توجه مسئولان باشگاه بنفیکا پرتغال قرار گرفت و آن‌ها با طیبی وارد مذاکره شدند و در نهایت پس از توافق با این بازیکن قرار شد طیبی از فصل بعد با پیراهن تیم فوتسال بنفیکا پرتغال به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو روادید طیبی برای سفر به کشور پرتغال صادر شده و قرار است او امشب ابتدا راهی دبی شده و بلافاصله از آنجا به لیسبون پرتغال می‌رود.

بیشتر بخوانید

تمرینات تیم ملی فوتسال لغو شد

همچنین به محض رسیدن طیبی به لیسبون، او علاوه بر شرکت در تست کرونا باید به مدت ۲۴ ساعت هم در قرنطینه خانگی حضور داشته باشد و بعد از مشخص شدن جواب آزمایشات، طیبی می‌تواند از اواسط این هفته به تمرینات تیم فوتسال بنفیکا اضافه شده و خودش را برای حضور در مسابقات آینده این تیم به خوبی آماده کند. تمرینات تیم فوتسال بنفیکا پرتغال چند وقتی است که آغاز شده و این تیم خودش را برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ پرتغال آماده می‌کند.

تیم فوتسال بنفیکا پرتغال یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های اروپایی است که در لیگ قهرمانان اروپا بار‌ها موفق شده عناوین مهمی را کسب کند. این تیم در دوره قبل مسابقات لیگ قهرمانان اروپا پس از صعود به دیدار نهایی، برابر تیم غیرت قزاقستان موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و با این نتیجه عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

بیشتر بخوانید

تعریف سرمربی تیم فوتسال بنفیکا درباره حسین طیبی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حسین طیبی تیم فوتسال بنفیکا تیم ملی فوتسال تیم فوتسال بنفیکا بنفیکا پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال

مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ - ازبکستان، ششم خردادماه در سمرقند برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴- ازبکستان روز یکشنبه ۲۶ می (۶ خردادماه) در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

این مسابقات با حضور ۲۴ تیم در شش گروه ۴ تیمی در شهر‌های تاشکند، اندیجان و بخارا از ۱۴ سپتامبر تا ۶ اکتبر (۲۴ شهریور تا ۱۵ مهرماه) برگزار می‌شود.

مراحل آماده سازی برای اولین تورنمنت فیفا به میزبانی آسیای مرکزی ادامه دارد.

۲۴ تیم حاضر در مراسم قرعه کشی حضور خواهند داشت که در میدان تاریخی و دیدنی رجستان سمرقند - یک میراث جهانی یونسکو از سال ۲۰۰۱ به نمایش گذاشته می‌شود. پس از هنگ کنگ (۱۹۹۲)، چین تایپه (۲۰۰۴) و تایلند (۲۰۱۲)، ازبکستان چهارمین عضو AFC خواهد بود که میزبان جام جهانی فوتسال فیفا است.

ترکیب ۲۴ تیمی جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

افغانستان، آنگولا، آرژانتین، برزیل، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، فرانسه، گواتمالا، جمهوری اسلامی ایران، قزاقستان، لیبی، مراکش، هلند، نیوزلند، پاناما، پاراگوئه، پرتغال، اسپانیا، تاجیکستان، تایلند، اوکراین، ازبکستان و ونزوئلا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند