Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفت مسجدسلیمان با تغییر مدیرعامل و سرمربی، یک تیم تازه را در لیگ بیستم تشکیل خواهد داد.

به گزارش ایسنا، پس از پایان لیگ نوزدهم و کسب نتایج قابل قبول برای نفت، پیش بینی می شد تیمی که بهترین نتایج تاریخش را در لیگ برتر کسب کرده است، حفظ شود و با کار خود ادامه دهد اما مشکلات مالی و مدیریتی باعث شد تا هم مهدی تارتار از جمع نفتی ها کنار برود و هم مهران نصیریان، دوست مدیرعامل این باشگاه استعفا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از استعفای مدیرعامل پیشین نفت، هدایت یزدی به عنوان سرپرست این باشگاه منصوب شد. او پیش از این نیز سابقه مدیرعاملی نفت مسجدسلیمان را داشت و پس از حضورش در باشگاه نفت سرمربی جدید این تیم را هم انتخاب کرد. مجتبی حسینی سرمربی سابق ذوب آهن هدایت نفتی ها را به عهده گرفت تا در لیگ بیستم در مسجدسلیمان حضور داشته باشد و این تیم را در لیگ برتر همراهی کند.

پس از حضور مدیرعامل و سرمربی جدید و تحول مدیریتی در باشگاه نفت باید منتظر تغییراتی دیگر در این باشگاه هم نیز باشیم. نفتی ها هنوز وارد بازار نقل انتقالاتی نشده اند و هنوز باشگاه نفت برنامه ای برای حضور در فصل نقل و انتقالاتی و آغاز جذب بازیکنان جدید اعلام کرده است. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باشگاه رخ خواهد داد و چه بازیکنانی به جمع شاگردان مجتبی حسینی خواهند پیوست.

اما با این حال نفتی ها چند بازیکن خروجی داشته اند. احمد الجبوری، صادق صادقی و سعید کریمی سه بازیکن فصل گذشته نفت مسجدسلیمان هستند که از جمع نفتی ها جدا شدند. احمد الجبوری و صادق صادقی به شهرخودرو و همچنین سعید کریمی به مس رفسنجان منقل شدند. همچنین حبیب فرعباسی و علیرضا علیزاده دو بازیکن دیگر نفتی ها در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

مهم ترین مشکل باشگاه نفت مسجدسلیمان مشکلات مالی است که در فصل گذشته هم با آن دست‌و پنجه نرم می کرد. هدایت یزدی سرپرست باشگاه نفت در این خصوص می گوید این تیم را با ۱۴ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته است و کسی نباید انتظار کاری خارج از انتظارات معقول از نفت داشته باشد اما تلاششان را برای تثبیت جایگاه تیم انجام می دهند. او می گوید کار بسیار سختی در لیگ بیستم در پیش دارند اما تلاششان را برای تثبیت جایگاهی مناسب انجام می دهند تا همچنان بین هواداران و مردم مسجدسلیمان شاهد شور و نشاط و غرور ملی باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان لیگ بیستم باشگاه نفت نفتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپوليس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپوليس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپوليس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • نفس راحت پائز: تیم ملی تا دندان مسلح شد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند