Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:20:06 GMT

چگونه مشاوره آنلاین رایگان بگیریم ؟

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۳۰۳۲

چگونه مشاوره آنلاین رایگان بگیریم ؟

درگیر شدن با مشکلات حقوقی دردسرهای فراوانی دارد، مشاوره آنلاین رایگان با وکیل پایه یک دادگستری در زمینه های طلاق مهریه خانواده به شما در نتیجه موفقیت پرونده کمک می ‌کند. - اخبار بازار -

چگونه مشاوره آنلاین حقوقی رایگان بگیریم ؟

 

درگیر شدن با مشکلات حقوقی و قضایی باعث ناراحتی‌ها و ضربه به‌سلامتی روحی و روانی افراد در جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری گرفتن از وکیل پایه یک دادگستریدر مسائل و پرونده های حقوقی با استناد به تجربیات و قوانین گوناگون کمک می‌کند تا با آگاهی حداکثری از حقوق خود، مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی خود را با هزینه و زمان کمتر حل کنید.

مردم در مواجهه با مشکلات دنبال بهترین راه حل و بهترین وکیل هستند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن مشکل خود را حل کنند .

متعهد شدن یک موسسه حقوقی با سابقه موفق ، میزان زیادی به شما در نتیجه موفقیت پرونده کمک می ‌کند.

در مجموعه های حقوقی کارگروه های علمی، فنی، تخصصی و اجرایی در زمینه حقوق خصوصی، کیفری، عمومی و بین الملل مجهز به آخرین فنون و اطلاعات علم حقوق مشغول به واکاوی و اتخاذ بهترین استراتژی مناسب دفاع از حقوق موکلین هستند.

در این کارگروه ها مشاوره حقوقی با استفاده از کارشناسان متخصص حقوق و آشنا به مسائل حقوقی آماده ارائه بهترین راهکارها به تماس های تلفنی می باشند.

مشاوره های تلفنی در زمینه های حقوقی، کیفری، مطالبه وجه، خانواده، ارث، ملکی، ثبت احوال و ... می باشد که در بسیاری از تماس های تلفنی راهکار مناسب برای حل مشکل به شخص مشاوره گیرنده ارائه می گردد.

در همین خصوص سیدمهدی حسینی، رئیس انجمن واردکنندگان سم و کود گفته است:

مشاوره حقوقی آنلاین

مؤسسه حقوقی عدل ایرانیان با ارائه خدمات مشاوره آنلاین در هر زمان آمادگی پاسخگویی به سوالات مختلف و راهنمایی آنان را در این زمینه دارد.

این کار از راه های مختلفی صورت می پذیرد؛ یا از طریق مشاوره آنلاین سایت و یا شبکه های اجتماعی مختلفی که در این مؤسسه وجود دارد که در همه آنها اطلاعات زیادی از انواع خدمات حقوقی که انجام می شود وجود دارد و از طریق این شبکه ها نیز می توان سوالات و مشکلات حقوقی خود را بصورت آنلاین مطرح کرد.

آدرس وبسایت جهت مشاوره حقوقی آنلاین
https://adleiranian.co

در سیستم پرسش و پاسخ آنلاین سایت عدل ایرانیان میتوانید تمامی سوالات حقوقی و کیفری خود را در تمامی زمینه ها اعم از خانواده ، دعاوی مالی ، دعاوی کیفری ، دعاوی ملکی و ... مطرح کنید ، سپس پس از مطرح شدن سوال شما ، کارشناسان حقوقی و وکلای موسسه با بررسی سوال شما سعی میکنند بهترین مشاوره و راهنمایی را در جهت رفع سوال شما مطرح کنند.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری

 

اگر محدودیت زمانی دارید مشاوره حقوقیجایگزین خوبی برای دیگر انواع مشاوره‌ها می باشد که در زمان و هزینه‌ها صرفه جویی می‌کند.

مشاوره حقوقی تلفنی دارای محدودیت‌های زمانی و فیزیکی نیست و هر یک از متقاضیان خدمات حقوقی می‌توانند در هر لحظه با تماس تلفنی از وکلا و مشاورین مجرب مشاوره دریافت کنند.

در مشاوره های حقوقی با موسسه ما شما میتوانید با وکیل پایه یک دادگستری سوالات خود را مطرح کنید تا بهترین و مناسب ترین راه را دریافت کنید.

وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که با کسب مجوزهای قانونی برای امر وکالت شایستگی می یابد همچنین وکیل پایه یک ، وکیلی است که به مدرک پایه یک در کانون وکلای دادگستری نائل گردیده و سوگند یاد کرده امین موکل خود باشد و جز برای حق و عدالت و حقیقت نکوشد.

مشاوره حقوقی رایگان با گروه وکلای عدل ایرانیان

اگر درگیر مسئله حقوقی هستید و یا سوالاتی در ذهنتان بوجود آمده است میتوانید جهت مشاوره تلفنی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری با شماره تلفن 47783-021 تماس بگیرید.

 

حوزه‌های ارائه مشاوره حقوقی در گروه وکلای عدل ایرانیان

خانواده

طلاقطلاق توافقیمهریهنفقهاجرت المثل و نحلهحضانتترک انفاق

دعاوی مالی

وصول و اجرای احکام چک (بالاخص از نوع صیاد)سفتهبراتمطالبه طلب (رسید عادی و رسمی)قراردادهای فی ‌مابینی

دعاوی  ارث

دعاوی ارث و وصیتتقسیم ترکه (امول) متوفیتحریر ترکه متوفیفروش ترکه متوفی

دعاوی ملکی

تخلیه سرقفلیتخلیه مورد اجارهالزام به تنظیم سند رسمیتنفیذ و اثبات بیعافراز و فروش

دعاوی کیفری

کلاهبرداریجعل سندخیانت در امانتسرقتفروش مال غیرتحصیل مال از طریق نامشروعرابطه نامشروعپولشویی

امور ثبت احوال

تغییر تاریخ تولدحذف نام همسرازدواج موقتتغییر نام و نام خانوادگیافزایش و کاهش سنفرزند خواندگی

دعاوی تجاری

ورشکستگیامور تسویه

مشاوره حقوقی رایگان با بهترین تیم وکلا

021-47783

هدف مشاوره حقوقی

با مشاوره حقوقی تلفنی میتوانید با دسترسی سریع و آسانتر و بدون هزینه های سنگین به نتیجه مطلوب خود برسید.

افراد دور اندیش قبل از انجام افعال حقوقی مثل قرارداد، معامله، تجارت، ازدواج، طرح شکایت و یا دفاع از خود در پرونده های دادگستری، مشورت میکنند و با مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و با کسب آگاهی از موارد قانونی، موقعیت خویش را در مسائل و مشکلات بوجود آمده می سنجند.

مشاورین حقوقی ما با تسلط بر قوانین بی وقفه دانش و تخصص خود را در راستای حل مشکلات حقوقی و انواع دعاوی ارایه خواهند کرد. مشاورین میکوشند با علم حقوقی در هر زمینه که نیاز بود دانش خود را مستند به مواد قانونی اما در پوشش کلماتی روان و ساده جهت حل مسائل حقوقی به مخاطب ارائه دهد.

مزایای مشاوره حقوقی در موسسه حقوقی عدل ایرانیان

مشاوره حقوقی رایگان به صورت عمومی برای همه مردم ایرانمشاوره حقوقی تلفنی از سراسر ایران با بهترین تیم وکلااستفاده از نظرات و پیشنهادات بهترین وکیل در حوزه مورد نظرسپردن پرونده به بهترین وکیل در حوزه تخصصیامکان اعزام وکیل تهران به شهرستان‌ها برای پیگیری پروندهارائه خدمات مشاوره حقوقی به ایرانیان داخل و خارج کشور

"این مطلب صرفا تبلیغاتی بوده و محتوای آن مورد تایید خبرگزاری تسنیم نیست"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی تلفنی مشاوره آنلاین حقوقی رایگان مشکلات حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه توکلی، صبح شنبه در همایش گرامیداشت روز روانشناس و تجلیل از فعالین طرح محب در استان کرمان گفت: بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در سراسر کشور خدمات سلامت روان و مشاوره روانشناسی را به مردم ارائه می‌دهند که این نشان از ظرفیت، پتانسیل و سرمایه سازمان بهزیستی دارد و مشخص می‌کند که بهزیستی چقدر در این خصوص تلاش و فعالیت کرده است.

وی افزود: به جرأت اعلام می‌کنم سازمان بهزیستی به عنوان یکی از دستگاه‌ها و متولیان موضوع ارائه خدمات روانشناسی اجتماعی، خدمات بسیاری در حوزه سلامت روان انجام داده که این هم مرهون نیروی انسانی و سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمندی است که در این زمینه در اختیار داشته است.

وی تصریح کرد: بهزیستی در بخش دولتی بیش از ۶ هزار نیروی تحصیل کرده و متخصص در مقاطع مختلف دارد که بضاعت بزرگی است و باید قدرشان را بدانیم.

معصومه توکلی، ادامه داد: در بخش خصوصی نیز بالغ بر چند ۱۰ هزار مرکز خصوصی در سراسر کشور داریم که در موضوعات مختلف اعم از توانبخشی، اجتماعی، معلولین و موضوعات مختلف آسیب دیدگان اجتماعی خدمات ارائه می‌دهند و روانشناس پای ثابت تمامی این خدمات است.

وی افزود: بر اساس آمار استخراج شده از سامانه بهزیستی، حدود ۳ میلیون جلسه مشاوره در این سامانه به ثبت رسیده و بیش از یک میلیون ۳۰۰ هزار نفر به مراکز ما مراجعه کرده اند که این نشان می‌دهد خدمات و توانمندی‌های این مراکز توسط مردم درک شده و جامعه دارد از خدمات ما استفاده می‌کند و فکر نمی‌کنم هیچ دستگاهی با این بزرگی و عظمت وارد این موضوع شده باشد

توکلی، با بیان اینکه سازمان بهزیستی به عنوان یک سازمان مردمی و حمایتی یکسری خدمات رایگان به مردم ارائه می‌دهد گفت: خط ۱۴۸۰ ما از ۸ صبح تا ۱۲ شب خدمات مشاوره‌ای رایگان به مردم ارائه می‌دهد و متخصصان کارکشته و تحصیل کرده‌ای پشت خط وجود دارند که آماده ارائه خدمات هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک میلیون و هشتصد هزار خدمت توسط مراکز مشاوره تلفنی رایگان بهزیستی به جامعه ارائه شده است افزود: در کنار مراکز مشاوره دولتی، یاری برگ مشاوره نیز برای افراد بی بضاعت و یا کسانی که توانمندی پرداخت هزینه‌های مشاوره را ندارند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: طبق آمارهای موجود در سال گذشته ۸۵۰ هزار نفر از انواع آموزش‌ها از جمله مهارت‌های زندگی، زندگی و خانواده، پنج سال اول زوجین و انواع و اقسام آموزش‌هایی که بهزیستی عمدتاً رایگان و با استفاده از بخش دولتی و خصوصی ارائه داده بهرمند شده اند.

مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی تصریح کرد: در سامانه تصمیم هم که مخصوص ارائه مشاوره به زوجین به منظور کاهش و کنترل طلاق می‌باشد ۱۶۵ هزار زوج در سال گذشته خدمت گرفته اند و بالغ بر ۷۰۰ هزار جلسه مشاوره ارزیابی غربالگری و خدمات روانشناختی برای این عزیزان برگزار شده که بسیار کار ارزشمندی است.

توکلی، افزود: در طلاق‌های توافقی ما توانستیم بیش از ٢٢ درصد زوجینی که برای طلاق توافقی به توافق رسیده بودند به سازش برسانیم و دوباره به زندگی مشترک خود ادامه دهند.

کد خبر 6090131

دیگر خبرها

  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری