Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایرج رحمانی که سالها در ساختار ورزش کشور به عنوان مدیری طراز اول فعالیت کرده، اواخر شهریورماه امسال بازنشسته خواهد شد. برای جایگزینی وی در این پست چند کاندیدا مطرح شده‌اند که گزینه‌ها قابل تامل هستند. شروین اسبقیان رئیس کنونی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین و افشین حیدری مدیرکل ورزش خوزستان از گزینه‌های جدی هستند اما هنوز تصمیم نهایی مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* درخواست برای انتقال اسبقیان به وزارت ورزش

یکی از گزینه‌های مطرح شده شروین اسبقیان است که اسفندماه سال گذشته به عنوان رئیس جدید فدراسیون جانبازان و معلولین معرفی شد. وی که پیش از این به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی فعالیت داشت، در فدراسیون‌های مختلف هم کاندیدا بود و سرپرستی چند فدراسیون را هم عهده‌دار اما در زمان ثبت‌نام برای ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین، از گزینه‌های مطرح شده برای ریاست بود که همین اتفاق هم افتاد و با بیشترین آرا به عنوان رئیس انتخاب شد.

البته با وجود درخواست معاونت حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش برای حضور اسبقیان، مخالفت‌هایی از سوی معاونت دیگر وزارت ورزش صورت گرفته اما هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده چرا که مدت زیادی از حضور اسبقیان در فدراسیون جانبازان و معلولین به عنوان تنها فدراسیون پارالمپیکی نمی‌گذرد. این جابجایی، اگرچه می تواند برای ورزش پارالمپیکی کشور اتفاق مناسبی باشد اما وجهه مطلوبی از منظر مدیریتی ندارد که اینگونه رفت و آمدها صورت گیرد.

* مدیرکلی ضعیف، گزینه‌ای جدی برای مدیریت استان ها؟

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که از زمستان سال 95 برای این پست معرفی شد، یکی دیگر از گزینه‌هاست که شائبه‌های زیادی در مورد انتخاب وی مطرح شده است. مدیرکل خوزستان که این روزها با انتقادات زیادی از سوی مقامات استان روبه‌رو شده، گزینه جانشینی رحمانی در وزارت ورزش است؛ نکته‌ای که هر چند عجیب به نظر می‌رسد اما با توجه به انتصاب‌های اخیر مسعود سلطانی‌فر از جمله معرفی کوروش صبوریان به عنوان سرپرست اسکی، هیچ چیزی بعید نیست!

انتصاب‌هایی که سلطانی‌فر در استان‌های مختلف داشته، سروصدای زیادی کرده چرا که برخی از آنها با دلیل پرونده‌های مختلف از سوی مراجع قضایی احضار شده‌ و نگرانی‌هایی را ایجاد کرده و این پرسش را ایجاد کرده که چرا وزیر ورزش به این افراد پست داده است.

فرماندار بندرماهشهر یکی از منتقدین جدی افشین حیدری بود. وی با خائن خواندن مدیرکل خوزستان، به این موضوع تاکید داشت که حیدری از اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه‌های استانی به خوبی استفاده نکرده و خیانت کرده است.

* انتصاب های دورهمی؟

وزیر ورزش که در سال پایانی دولت، با انتقادات زیادی مواجه شده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند، اکنون بایستی اداره کل استانی خود را به شخصی بسپارد که توانمندی، مقبولیت و اهلیت این کار را داشته باشد. گزینه هایی که از آنها به عنوان مدیرکل احتمالی یاد می شود، بیشتر شائبه دورهمی بودن و غیر تخصصی بودن را به ذهن متبادر می کند. بایستی دید مسعود سلطانی فر در روزهای آینده چه تدبیری پیشه خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت ورزش مدیرکل حقوقی شروین اسبقیان افشین حیدری مدیرکل خوزستان جانبازان و معلولین وزارت ورزش مطرح شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهر‌ها برای طرح نهضت ملی مسکن زمینه اختصاص یافت و احداث ۵۳ شهرک جدید استانی نیز مصوب شده است.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ارسلان مالکی روز دوشنبه اظهار کرد:وزارت نفت در ۹ استان از جمله بوشهر اقدام به معرفی اراضی مستعد ساخت مسکن در قالب تفاهم نامه فیمابین به وزارت راه و شهرسازی کرده است.

وی افزود: اراضی واگذار شده به نهضت ملی مسکن توسط وزارت نفت در قالب اراضی مازاد این وزارتخانه بوده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: انتظار می‌رود که در قالب تفاهم وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت، زمینه تولید ۸۰ هزار واحد مسکونی در کشور فراهم شود.

مالکی ادامه داد: بخش عمده‌ای از پتروشیمی‌ها و شهرک‌های نفتی از این طرح استقبال کرده و مطابق با مفاد تفاهم‌نامه با وزارت نفت به دنبال تامین شرایطی مناسب برای اجرایی کردن درخواست آن‌ها هستیم.

وی بیان کرد: اکنون در سطح کشور ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: تامین زمین برای احداث مسکن در برخی استان‌ها مانند بوشهر طی ۱۵ سال گذشته بی سابقه بوده به گونه‌ای که در دولت سیزدهم، ۲ هزار هکتار برای احداث مسکن در استان بوشهر پس از سیر مراحل قانونی تامین و در اختیار نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

مالکی گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که آماده سازی خیلی از سایت‌های مسکن استان بوشهر به اتمام رسیده و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث واحد‌های مسکونی در این استان در قالب نهضت ملی مسکن هستیم.

وی عنوان کرد: یکی از نقاط عطف و خوب این استان در موضوع نهضت ملی مسکن، مشارکت مردم در احداث واحد‌های مسکونی به شکل ویلایی و گروهی است که با نظارت دولت، ولی با سلیقه خودشان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بیان کرد: بعد از ظهر امروز و با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در اراضی ۴۵۰ هکتاری شهر بوشهر، ۷۱۵ پلاک ۲۰۰ متری به یک هزار و ۴۳۰ نفر واگذار می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر