Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@15:59:25 GMT

بسیج، حلقه نخست حل معمای قتل توسط کارگردان سینما

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۳۴۰۶

بسیج، حلقه نخست حل معمای قتل توسط کارگردان سینما

داستان قتل توسط این کارگردان سینما از این قرار است که ساعت ۲۲ چهارشنبه گذشته سه تیر پیاپی به مرد همسایه که با وی اختلاف داشت، شلیک‌ کرده و وی بلافاصله توسط بسیجیانی که صدای تیراندازی در خیابان خواجه نصیرالدین طوسی تهران را شنیده بودند، شناسایی شد.
پس از شناسایی مضنون توسط بسیجیان، پلیس تلاش کرد تا او را به ‌صورت مسالمت‌آمیز بازداشت کند اما وی که مسلح به سلاح کلاشنیکف بود، حاضر نشده بود از دفتر سینمایی‌اش خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیروهای «نوپو» در ادامه وارد عمل شدند و این کارگردان را به‌همراه اسلحه کلاشنیکف و ۷۲ تیر جنگی دستگیر کردند.
مأموران در ادامه به‌دنبال رد خون‌هایی که در راهرو ریخته شده بود، ساختمان را مورد بازرسی قرار دادند و در نهایت با جسد مرد ۶۰ ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر شلیک چند گلوله به جمجمه و بدن به قتل رسیده بود.
گفته می‌شود این کارگردان سینما این اسلحه کلاشینکف را برای یک فیلم اکشن و پلیسی از مراکز نظامی تحویل گرفته بود.

پایگاه‌های بسیج محلات تقویت می‌شود

تقویت بسیج محلات بدون‌شک در حل سریع این معما تاثیرگذار بوده و بر همین اساس سردار «محمدرضا یزدی»، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفته است که به‌منظور تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور بسیج در همه محلات، برنامه‌هایی را برای تقویت پایگاه‌های بسیج محلات در دستور کار دارند.

به گفته وی تقویت پایگاه‌های بسیج محلات یکی از اولویت‌های اصلی سازمان بسیج مستضعفین محسوب می‌شود لذا برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در جهت تقویت هرچه بیشتر پایگاه بسیج صورت گرفته است تا بتوانیم به بهترین شکل شاهد تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: بر این اساس تقویت پایگاه‌های بسیج در محلات را در دستور کار داریم و با برنامه‌هایی که در محلات پیش‌بینی کردیم در صدد هستیم تا بتوانیم پایگاه‌های بسیج را منشأ اثر و پناهی برای مراجعه عموم مردم قرار دهیم.

سردار یزدی اضافه کرد: چون متأسفانه پایگاه‌های بسیج در گذشته رو به ضعف رفتند، از سال گذشته با فرمان فرمانده معظم کل قوا که عنوان داشتند «بسیج باید در همه محلات حضور داشته باشد» در تلاش هستیم تا این فرمان رهبری را به بهترین نحو به ثمر بنشانیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: تقویت پایگاه‌ها و حضور بسیجیان و مردم در آن‌ها سبب خواهد شد تا پایگاه‌های بسیج با کیفیت بهتر، توانایی‌ها و آموزش‌های لازم را ارائه دهند؛ به‌طور کلی همه اقداماتی را که در یک محله لازم است انجام شود، پایگاه‌های بسیج انجام می‌دهند.

به گزارش ایرنا این کارگردان سینما و تلویزیون که همسایه‌اش را با اسلحه گرم به قتل رسانده، پس از کشف جسد مقتول و بازجویی پلیسی به ارتکاب جرم اعتراف کرده است. 

برچسب‌ها حوادث غیرطبیعی پلیس تهران بزرگ سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث غیرطبیعی پلیس تهران بزرگ سازمان بسیج مستضعفان حوادث غیرطبیعی پلیس تهران بزرگ سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور پایگاه های بسیج تقویت پایگاه ها کارگردان سینما بسیج محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد مولانیا بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر نمایش جدیدش را با عنوان «سی و یک رویا» به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی در تماشاخانه ملک روی صحنه خواهد برد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «سی و یک رویا، قصه‌ همه‌ ماست. ما که رویایی داریم برای رفتن، برای ماندن، برای گفتن و برای سکوت کردن. احمد و مینا رویایی در سر دارند همچون ما، اما چه کسی شجاعت دست کشیدن دارد؟ و چه کسی شجاعت ماندن؟»

مولانیا پیش‌ از این نمایش‌های «سوتفاهم»، «آمادئوس»، «هوراشیو»، «دن‌کیشوت» و «خبری از او نیست» را روی صحنه برده است.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به سجاد قربانی، پریا یاراحمدی دستیاران اول کارگردان، زهره آقامیر دستیار دوم کارگردان، علی حمصیان عکاس، ساخت تیزر، امیر محمدرفیع خواه لوگوتایپ و سارا حدادی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات اشاره کرد.

بازیگران و دیگر عوامل این اثر روانشناسانه متعاقبا اعلام خواهند شد.

کد خبر 6097854 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • معمای علیت معکوس/ اگر آینده بر گذشته تاثیر گذارد!
  • دانشمندان معمای حفره غول پیکر قطب جنوب را حل کردند
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود