Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:22:10 GMT

۲۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در لرستان دایر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۳۸۸۱

۲۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در لرستان دایر شد

جاسم محمدی فارسانی روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: کمک مردم و خیران به دانش آموزان از طریق  ۲۵ پایگاه ثابت ادارات کمیته امداد و ۱۷۵ مرکز نیکوکاری جمع آوری می شود.

وی اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد لرستان  هستند و در آستانه مهرماه هرسال کمک ‌هزینه خرید نوشت افزار و کتاب درسی از محل منابع دولتی در اختیار دانش آموزان و دانشجویان نیازمند قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کمیته امداد به دنبال فراهم کردن یک بسته حمایتی شامل اقلام اصلی آموزش از قبیل کیف، کفش، پوشاک، نوشت‌افزار و هزینه کتاب‌های درسی است که این مهم با مشارکت گسترده مردم نیکوکار استان در جشن عاطفه‌ها محقق خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان افزود: عموم مردم می‌توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از طریق کد دستوری  #۰۶۶*۸۸۷۷* به نام این نهاد، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۹۵ نزد صندوق قرض الحسنه ولایت و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ اقدام نمایند.

محمدی فارسانی با اشاره به آمادگی مدارس لرستان برای جمع آوری کمک های مردمی افزود: چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان سال گذشته در جشن عاطفه های استان جمع آوری شد که از این میزان بیش از سه میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان در قالب وجه نقد بوده است‌.

وی افزود: همچنین پارسال بیش از ۷۰۰ میلیون تومان توسط مراکز انتظامی و بیش از ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری استان برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند جمع آوری شد.

برچسب‌ها بازگشایی مدارس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم آباد لرستان جشن عاطفه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس کمیته امداد امام خمینی ره خرم آباد لرستان جشن عاطفه ها بازگشایی مدارس کمیته امداد امام خمینی ره خرم آباد لرستان جشن عاطفه ها اخبار کنکور میلیون تومان جشن عاطفه ها دانش آموزان کمیته امداد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت