Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-03@15:23:14 GMT

بازسازی بیش از 60 قطعه تخصصی در نیروگاه ری

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۳۹۴۱

بازسازی بیش از 60 قطعه تخصصی در نیروگاه ری

مدیرعامل نیروگاه ری از بازسازی بیش از 60 نوع قطعه داغ نیروگاهی، همزمان با آغاز تعمیرات پیشگیرانه و برنامه‌ریزی شده در این نیروگاه خبر داد.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حمید بادرستانی با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور حفظ آمادگی واحدها برای تأمین بار پیک شبکه سراسری برق کشور و کمک به پایداری تولید، تامین قطعات یدکی واحدها در تعمیرات برنامه ریزی شده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه پایداری واحدها در تابستان منوط به انجام تعمیرات و بازدیدهای پیشگیرانه است، ادامه داد: از آنجایی که عمر اکثر تجهیزات بالا بوده و بازدهی تولید واحد‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد، در صورت عدم انجام تعمیرات پیش‌بینی شده ممکن است شاهد خارج شدن واحدها از مدار بوده و یا تولید مورد انتظار صورت نگیرد.

این گزارش حاکی است، نیروگاه ری به منظور تأمین قطعات یدکی واحد‌ها در تعمیرات برنامه‌ریزی شده که از اوایل مهر ماه آغاز خواهد شد، بیش از 60 نوع قطعه داغ نیروگاهی شامل پره‌های ثابت و متحرک توربین، قطعات محفظه احتراق و انواع یاتاقان را با نظارت متخصصان توانمند نیروگاه ری توسط شرکت‌های داخلی بازسازی نموده است.

مدیرعامل نیروگاه ری با بیان اینکه شاهد صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای بوده‌ایم، یادآور شد: بازسازی قطعات داغ نیروگاه ری و دانش فنی نظارت بر آن به‌طور صد در صد بومی‌سازی شده است.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو نیروگاه ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس صبح امروز برخی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه شتافتند.

وی ادامه داد: این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان ۲ طبقه به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع رخ داد که آسیب جانی نداشت و خسارات فراوانی به بار آورد.

سمیعی افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آتش به واحدهای اطراف جلوگیری شد.

وی گفت : کارشناسان آتش نشانی در حال علت یابی حادثه و برآورد میزان خسارت وارده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • انتقاد امام جمعه اردبیل از وزارت نیرو در مدیریت سدها
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • لوازم یدکی رنو