Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلوپ می گوید مدیران لیورپول با درآمدهای این باشگاه جیب خودشان را پر نمی کنند و دریافتی ها را روی خود باشگاه سرمایه گذاری می کنند.

یورگن کلوپ انتظار فصل سخت و دشواری را برای لیورپول دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، لیورپول در موردی که قبلا سابقه نداشته است، تلاش می کند از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کند و همین چالش خاص و جدیدی برای قرمزها محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر می دانیم که تقویت کردن تیم قهرمان در بازار راحت نیست، چرا که استانداردهای آن ها با بقیه متفاوت است. کلوپ در مصاحبه ای اختصاصی با اسکای در مورد فصل 21-2020 صحبت کرد.

برای همه ما فصل بزرگی است. احتمالا سخت، سخت تر و سخت ترین خواهد بود. پس از گذشت 10 روز، هر سه روز یکبار بازی خواهیم کرد و این کار را برای تیم های راه یافته به مسابقات اروپایی سخت تر می کند. هیچ تجربه ای از گذشته نیست که بتواند به ما کمک کند. یک روز در یک کشور بازی می کنید و دو روز بعد در کشور دیگری. این روند حداقل از اواخر سپتامبر تا دسامبر پا برجا خواهد بود. کار سخت است. نمی دانیم تا چه زمانی باید در غیاب هواداران بازی کنیم و همین کار را پیچیده تر می کند. لیورپول بودن خودش یک چالش است؛ هر جا که بروید، انتظار دارند برنده شوید. برای این که تا جای ممکن موفق باشیم، چالش ما این است که همان اشتیاق و ذهنیت سال های قبل را نشان بدهیم. 

کونستانتینوس سیمیکاس تا به این لحظه تنها خرید قرمزها در تابستان 2020 محسوب می شود. کلوپ تاکید اگر گزینه مناسبی در دسترس باشد، آن ها برای جذب او اقدام خواهند کرد.

از زمان حضورم در اینجا هرگز این طور نبوده است که بگویم: «اگر نتوانیم این بازیکن را بگیریم، نمی توانیم فصل را شروع کنیم.» ما در شرایط پر زرق و برقی هستیم که اگر کسی به تیم اضافه کنیم، بازیکن خیلی خوبی خواهد بود و اگر هم کسی نیاید، از بازیکنان بسیار خوب قبلی مان استفاده می کنیم. امروز صبح شنیدم یکی بر اساس زبان بدن من گفته است که «مضطرب و عصبانی» هستم. انتظار بررسی کردن زبان بدن خودم را داشتم ولی نه به این زودی که هنوز یک بازی هم انجام نداده ایم. انتظار داشتم زمانی که در مسابقه ای شکست خوردیم، دنبال این موارد بگردند تا ببیند همان آدم جالب پس از بردها هستم یا نه. حالا خیلی زود است. اگر بازیکن مناسبی در دسترس باشد، برای جذبش اقدام می کنیم؛ همیشه این طور بوده است. این باشگاه در دوران حضور من و قبل از من هم درآمدهای خود را هزینه کرده است. هیچ اتفاق جدیدی نیافتاده است و نمی دانم این تعجب مردم از کجا سرچشمه می گیرد. ما تمامی درآمدهای مان را هزینه می کنیم ولی پول دور ریختن هم عقلانی نیست.  

همچنین بخوانید:

کلوپ: رابطه خوبی با واینالدوم دارم؛ در خصوص ترکیب لیورپول، تصمیم نهایی را نگرفته ایم

یورگن کلوپ خواهان ماندن واینالدوم است؛ هافبک هلندی منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد لیورپول

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، درک کویت از آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد حمایت کرد و تایید کرده که او گزینه مناسبی برای جانشینی یورگن کلوپ است.

پس از عدم توافق با ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن و روبن آموریم از اسپورتینگ، هیئت مدیره لیورپول تصمیم گرفته به یک مربی هلندی روی بیاورد.

اگرچه جیمی کاراگر به صراحت نظرات خود را در مورد اسلوت بیان کرده است، اما هم تیمی سابق او، کویت از سرمربی فاینورد تمجید کرده و تاکید کرده که او مشکلی برای کار در لیورپول نخواهد داشت.

کویت در ستون خود برای اتلتیک نوشت: "پیروی از یورگن آسان نیست، اما آرنه این کار را به روش خودش انجام می‌دهد و هر کاری برای موفقیت باشگاه انجام می‌دهد. او مصمم است و با اعتماد به نفس زیادی کارش را دنبال می‌کند.

سبک بازی او دقیقاً همان چیزی است که هواداران لیورپول دوست دارند در آنفیلد ببینند. او همچنین با رسانه‌ها‌ رابطه خوبی دارد چون خودش را خیلی واضح توضیح می‌دهد. از آنجایی که فاینورد بازیکنان خارجی زیادی دارد، او جلسات خود را به زبان انگلیسی برگزار می‌کند، بنابراین هیچ مشکلی در مورد زبان وجود نخواهد داشت."

کویت که یک هفته را به‌عنوان دستیار اسلوت در فاینورد گذراند، مدعی شد که او یک مربی و مردی فوق‌العاده است و سبک فوتبالی متفاوتی با کلوپ، ژوزه مورینیو یا پپ گواردیولا دارد.

کویت نوشت: "امروزه مربیان همیشه با هم مقایسه می‌شوند. آیا این سبک یورگن کلوپ است؟ آیا سبک ژوزه مورینیو است؟ آیا سبک پپ گواردیولا است؟ پاسخ این است که اسلوت سبک خاص خودش را دارد. او از کسی کپی نمی‌کند.

اسلوت دقیقا می‌داند که چه می‌خواهد و به آن اعتقاد دارد. فوتبال او جذاب و هجومی است. او دوست دارد یک دفاع تهاجمی، با پرس از بالا و بازی در نیمه حریف را شروع کند. سبک او با کلوپ متفاوت است اما بسیاری از اصول یکسان هستند."

دیگر خبرها

  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت