Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فتح الله زاده از قانون منع به کارگیری بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ برتر به شدت انتقاد کرد.

علی فتح الله زاده درباره بازگشت آندره آ استراماچونی به استقلال و افزایش قیمت برخی بازیکنان و مربیان داخلی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال درباره گران شدن بازیکنان در لیگ برتر ایران به رادیو تهران گفت:

از منظر شما که فوتبال بازی نکردین گرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعت هر چیزی را با خودش مقایسه می کنند. وقتی بازیکنی را در حاشیه خلیج فارس 6 میلیارد می خرند و شما 2 میلیارد می خرید، آیا کار خوبی کردید؟

علی فتح الله زاده در انتقاد به دولتی بودن تیم های استقلال و پرسپولیس گفت:

چه کسی گفته تیم ها دولتی باشند؟ ما گفتیم؟ یکی از بدبختی های ما این است که تیم ها دولتی هستند. دولت به پرسپولیس و استقلال کمکی نکرده است. کدام بودجه؟ این دو باشگاه از برند خودشان پول در می آورند. کدام بیت المال؟ اتفاقا دولت از برند این دو باشگاه ما سوء استفاده کرده است و بیت المال از پرسپولیس و استقلال سوء استفاده می کند! برای رای گیری هایشان، برای لابی هایشان و ... از این دو باشگاه سوء استفاده کردند. 

فتح الله زاده افزود:

زنوزی بیشتر از همه پول داده و بازیکن خریده است. زنوزی عقل دارد یک بازیکن می خرد 1 میلیارد تومان و روی آن سرمایه گذاری می کند و این بازیکن را 5 میلیارد می فروشد.

فتح الله زاده درباره مذاکره احمد سعادتمند با آندره آ استراماچونی گفت:

از این موضوع دو تحلیل دارم. یا واقعا آقای سعادتمند با ایشان صحبت کرده است که بیاید که بسیار عالی است و من اعتقاد دارم که ما با این مربی ستاره سوم را در آسیا کسب می کنیم. و یا این که دارد زمان می خرد. ولی عرض می کنم اگر آقای استراماچونی با ما قرارداد امضا کند کسی نمی تواند در ایران مانع از ثبت آن شود. این را من نمی گویم قانون حرفه ای می گوید. اگر باشگاه استقلال نامه ای به فیفا بزند که فدراسیون مانع ثبت قرارداد مربی خارجی است فیفا یا AFC با فدراسیون ما برخورد می کند. هواداران را ملتهب نکنید. اگر سعادتمند ایشان را مجاب کرده است کار بسیار خوبی کرده است. چه آقای استراماچونی بیاید چه نیاید باید به ایشان پول بدهیم پس چه بهتر که بیاید.

مدیرعامل سابق استقلال درباره قانون منع به کارگیری مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ برتر گفت:

من مخالف این قانون هستم. آیا ما در دیگر رشته ها و صنایع جلوی عقد قرارداد با کشورها را بستیم؟ مگر می شود از پیشرفت و تکنولوژی فرار کرد؟ تا حالا مربی 15 میلیاردی در ایران داشتیم؟ مثل تخم مرغ که وارداتش را ممنوع کنید خب قیمت داخلی بالا می رود. من شدیدا مخالف این قانون هستم، چون به شدت قانون من در آوردی است و هیچ گونه تخصص و بینشی پشت این قانون نیست. تیم ها اگر خصوصی بشوند، باشگاه ها بازیکن با کیفیت می گیرند. دولت به خیلی از تیم ها پول می دهد اما به پرسپولیس و استقلال پول نمی دهد. تیم های دیگر بازیکن های بی کیفیت می گیرند و بازیکن 50 هزار دلاری را 500 هزار دلار می خرند. این بیت المال است، جلوی این کار را بگیرید.

فتح الله زاده در پایان افزود:

آقای سعادتمند باید سریعا وضعیت سرمربی استقلال را مشخص کند. چون اگر امروز ما بازیکن بگیریم و مربی نداشته باشیم، سال دیگر هر مربی بیاید می گوید من این تیم را نبستم و دچار مشکل می شویم. از ایشان خواهش می کنم قرارداد استقلال با استراماچونی را که بسته بیاورد و این جا ثبت کند. اگر قرارداد را بیاورد هیچ کس نمی تواند با آن مخالفت کند. هم فیفا و هم AFC مخالفت می کنند. من با چند نماینده مجلس صحبت و آنها را مجاب کردم که این قرارداد به نفع بیت المال است. ایشان برای ما مربیگری هم نکند، پول از ما می گیرد، پس چه بهتر که بیاید. قانونا حق با ما است. سعادتمند قرارداد را به امضا برساند و این جا کسی نمی تواند به ثبت نرساند. این ها شعار می دهند و قانونا این حق را ندارند. ولی این را هم دانید که مذاکره با قرارداد بستن فرق می کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی فتح الله زاده فتح الله زاده بیت المال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

به نقل از ایرنا این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمزها تمدید کرد.

طبق گزارش ها سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمزها جدا خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900566

دیگر خبرها

  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • کارگر ماهر هم امنیت شغلی ندارد