Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر مهربانی را محکوم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن این بیانیه به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

انبیاء خورشیدهای تابان عالم بشریت هستند که هر کدام بخشی از رسالت عظیم انسان­سازی را دنبال کرده و چراغ هدایت بشر را در دست گرفته­اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دین مبین اسلام حرمتی عظیم برای یکایک ادیان ابراهیم و انبیاء و رسولان الهی قائل است و سراسر قرآن کریم، سرشار از تکریم و تعظیم این انوار قدسی است.

باردیگرکینه توزان دین مبین اسلام و کوته بینان لیبرال دموکراسی غرب با بازنشرکاریکاتوری موهن به بهانه آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی توهین کردند. این توهین‌های رذیلانه و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می دارد، این عمل مشمئزکننده و خیانتکارانه در حالی صورت می گیرد که ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق‌ و برق غربی (لیبرالیسم) را به نمایش گذاشته و ترس آنها از اسلام ناب محمدی و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت را عیان می کند.

این پرده دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم انبیاء، در حالی صورت می گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است و وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می گیرد مقابله کنند.

در کجای تاریخ عقلانی بشریت توهین به ادیان و پیامبران آنان، مولفه ای برای نشان دادن آزادی بیان قلمدادشده است؟مسلمانان راستین، هرگزچنین رفتارهایی را فراموش نخواهند کرد.

مسببان و حامیان این رفتار داعش گونه و طالبانیسم غربی باید بدانند که توهین به پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) نه تنها توهین به دین مبین اسلام؛ بلکه توهین به تمامی پیامبران و ادیان الهی است.در کجای تورات و انجیل چنین رفتاری ستوده و یا توصیه شده است؟در کدام اندیشه زلال انسانی و عرفانی و حتی تفکرات لیبرالیستی و اومانیستی هجمه و کشیدن کاریکاتور موهن، نشانه پیشرفت،توسعه و آزادی بیان است؟شگفت آنکه مدعیان و بنیانگذاران چنین مکاتبی مدعی اند که احترام به ادیان و مذاهب نشانه ای بر رشد و توسعه اجتماعی و سیاسی جوامع پیشرفته است.این در حالی است که رییس جمهور خام و ناپخته فرانسه بازنشر این کاریکاتور را نشانه ای از آزادی بیان می داند و با حمایت از چنین رفتارهایی در حقیقت به نام آزادی بیان در حال ترویج توحش مدرن در اروپای دین گریز است.

ارتکاب به این گناه نابخشودنی و مشمئز کننده، توسط قلم بدستان صهیونیست که با لطمه به عواطف دینی مسلمانان جهان و از جمله شهروندان مسلمان فرانسه، مقدمه و محرک جنگ مذهبی و مروج منازعه و خشونت محسوب می گردد، چهره زشت و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر و آزادی های مدنی در غرب را به خوبی آشکار ساخته و کسانی که در خدمت به طرح ها و سیاست های آمریکا و صهیونیسم جنایتکار و در مقطع فعلی، انحراف افکار عمومی از پیامدهای طرح ننگین عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، به اهانت ورزی علیه مقدسات جهان اسلام پرداخته و ماجراجویی خطرناکی را پیشه کرده اند که بازشدن راه اهانت به همه ادیان و شکل گیری تخاصمات مذهبی یکی از ابعاد آن است.

حزب موتلفه اسلامی این اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» و هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را به شدت محکوم نموده و ضمن هشدار به مسببان این اقدام سخیف و نوکران آنها یادآور می شود که مسلمانان جهان در مقابل این حرکات مذبوحانه به شدت خواهد ایستاد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد و همچنین ، تمامی اصحاب تریبون موثر برافکار عمومی را دعوت به مقابله با این خط تبلیغی خطرناک و آلوده به اهداف صهیونیستی کرده و از مسئولان دستگاه های سیاسی و فرهنگی داخلی و جهان اسلام انتظار دارد، برای بازدارندگی در برابر این روند دین ستیزانه و خصمانه از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجتماعی و سیاسی جنگ دین صدور بیانیه ای مقام معظم رهبری ساحت مقدس پیامبر دین مبین اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه شبکه خبری قدس، گروه‌های فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پس از دیدار رهبرانشان بیانیه مشترکی صادر و در آن مقاومت اسطوره‌ای و اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را ستودند.
در این بیانیه آمده است: ما مقاومت اسطوره‌ای، اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را که به جهان ثابت کرد هرگز مقهور نمی‌شود، می‌ستاییم.
ما در نشست مشترک تلاش‌های صورت گرفته برای توقف تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه و تحقق خروج فوری، کامل و جامع نظامیان صهیونیست از غزه و همچنین آزادی اسرا و راه‌های تضمینی کاهش درد و رنج ملت فلسطین را بررسی کردیم.
ما بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری ملی و میدانی برای ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم اشغالگر و تحقق اهداف مردم فلسطین و امید آن به آزادی، استقلال و بازگشت (آوارگان) تاکید کردیم.
ما بر ضرورت رایزنی ملی در مسیر تقویت وحدت مردم فلسطین و استفاده از این مقاومت اسطوره‌ای با هدف انعکاس مثبت آن بر شاکله موسسه ملی فلسطین تاکید کردیم.
ما به مردم فلسطین در غزه، در قدس و در کرانه باختری رود اردن و در داخل اراضی اشغالی و همچنین فلسطینیان در سراسر جهان درود می‌فرستیم.
ما اوضاع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را بررسی کردیم و بر تحقق مطالبات مردمی از جمله دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید داریم.
ما نقش مردم و امت عربی را در حمایت از مبارزه ملت فلسطین ونقش حمایتی ازادگان جهان در شهر‌ها و پایتخت‌ها و دانشگاه‌ها که در دفاع از مردم و آرمان فلسطین و دفاع از انسانیت در برابر نسل کشی‌های مجموع استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ارج می‌نهیم.
ما به وجود جبهه‌های حامی مقاومت در لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران و تلاش آن‌ها برای توقف تجاوز نظامی به ملت فلسطین افتخار می‌کنیم و به آن‌ها سلام و درود می‌فرستیم. ما همچنین بر ادامه و گسترش رایزنی‌ها با سایر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج به توافق رسیدیم.

 

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان