Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام هادی نظیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ۲۰ و ۲۱ شهریورماه گام اول رویداد مسئله محور استان را در قالب "رویداد پیشگام" در تالار قرآن همدان برگزار کردیم اظهار کرد: این رویداد در سه گام برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه گام اول رویداد پیشگام جنبه آموزشی و ورود به فرآیند مسئله‌شناسی دارد گفت: گام دوم آن ورود به فرآیند حل مسئله است و در گام سوم که هفته اول مهرماه برگزار خواهد شد تحلیل و ارزیابی دو گام اول و رسیدن به راه حل‌های صحیحی که گروه‌ها به آن رسیده‌اند، خواهد بود یعنی مرحله داوری آثار ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان عنوان کرد: طی دو روز اخیر شاهد حضور مسوولان استان در گام اول این رویداد بودیم که آنها بازدیدهایی از کار گروه‌ها داشته و با آنها گفت‌وگوهایی انجام داده و در فرآیند مباحثه و مسئله شناسی ورود کردند.

وی با بیان اینکه روز جمعه شاهد حضور  آیت‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان در این رویداد بودیم خاطرنشان کرد:  جانشین فرمانده سپاه استان، فرمانده سپاه شهرستان همدان، فرماندار شهرستان، شهردار؛ نائب رئیس شورای شهر؛ مدیرکل اداره ثبت احوال استان، مسوول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد و... در این رویداد حضور یافتند و از نزدیک با گروه‌های مختلف گفت‌وگو کردند و در جریان فرایند مسئله‌شناسی قرار گرفتند.

نظیری خاطرنشان کرد: نگاه متولیان استان با حضور در رویداد پیشگام این بود که برگزاری چنین رویدادهایی به شکوفایی استعدادها و توانایی‌های جوانان نخبه استان بسیار کمک خواهد کرد و نیازمند سرمایه‌گذاری روی چنین فعالیت‌هایی هستیم و این رویدادها را در آینده نزدیک در بسترهای مختلف فضاهای اجتماعی اجرا کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسوول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد پیشنهاد داد آمادگی برگزاری رویدادی تخصصی در این دانشگاه دارد افزود: ایشان اصل کار را به عنوان یک کار اثرگذار و ویژه مورد تجلیل قرار دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان خاطرنشان کرد: نگاه مسوولان بعد از گفت‌وگو و مباحثه با گروه‌ها این بود که نوع زاویه و نگاه جوانان نخبه به مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی بسیار دقیق است و مسوولان در فضاهای مختلف می‌توانند از ظرفیت آنها برای حل مسائل استان مختلف استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه فرماندار همدان بعد از گفت‌وگو با دو گروه‌ از هر کدام از آنها دعوت کرد تا در کمیته‌های تخصصی فرمانداری این هفته حضور داشته باشند بیان کرد: ایشان از گروهی که به موضوع کشاورزی می‌پرداخت و از صنایع تبدیلی سخن می‌گفت دعوت کرد تا در کارگروه اقتصادی فرمانداری طی فردا شرکت کند و ایده خود را در کارگروه تخصصی ارائه دهد.

نظیری با بیان اینکه این یک گام مهم، رو به جلو و موفقی است که نشاندهنده نیازمندی ما به چنین ظرفیت‌هایی بوده که پدیده‌های جوان خوش فکر خلاق را شناسایی کنیم گفت: این اتفاق نشان می‌دهد که مسوولان ما به کمک این جوانان می‌توانند مسائل استان را در بخش‌های مختلف دقیق‌ و موشکافانه‌ بررسی کنند و حتی از کمک آنها برای حل مسائل استفاده کنند.

وی با تاکید به اینکه این مهم یکی از دستاوردهای رویداد پیشگام است افزود: از مسوولان مختلف استان در حوزه‌های مختلف دعوت می‌کنیم تا در این رویداد حضور داشته باشند و هم‌فکری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه از امروز این آمادگی وجود دارد موضوعاتی که گروه‌های مختلف انتخاب کردند با کمک اصحاب رسانه منتشر کنیم گفت: صاحبنظران، کارشناسان و مسوولان مرتبط با موضوعات می‌توانند اعلام آمادگی کنند تا با گروه‌هایی که آن موضوع را انتخاب کردند جلسه ای برگزار و بحث و بررسی کنند و از ظرفیت فکری دانشجویان و جوانان نخبه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ما نیز سعی می‌کنیم در این هفته یعنی از امروز که گام دوم رویداد آغاز خواهد شد کار را آن طور که هست پیش ببریم افزود: در گام دوم گروه‌ها باید به سمت کارشناسان، متولیان و مسوولان بروند و سعی کنند از ظرفیت مختلف فضای جامعه برای کنکاش بیشتر و شکافتن دقیق‌تر معضلات و مشکلاتی که به آن رسیدند استفاده کنند تا مسائل را دقیق‌تر استخراج کنند.

نظیری تاکید کرد: از مسوولان خواهشمندیم اگر جوانان به آنها مراجعه کردند با آغوش باز استقبال کنند و سعی کنند از ظرفیت فکری و خلاقیت آنها در مسائل مختلف استفاده و بهره ببرند که امیدواریم این گامی در مسیر پیشرفت استان باشد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان رویداد پیشگام تبلیغات اسلامی رویداد پیشگام استفاده کنند گروه ها گفت وگو گام اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد

به گزارش خبرنگار استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی از ۳۰ جوان برتر استان همدان در ده حوزه مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین با عنوان "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم علیرضا صفاریان عضو هیأت علمی گروه الهیات دانشگاه بوعلی‌سینا به عنوان نفر برتر جشنواره جوان ایرانی در بخش قران و خادم اهل بیت انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم افزود: جوانانی که امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرند بر اساس دستورالعمل اعلامی وزارت ورزش و جوانان در قالب یک کارگروه، مشخصات آن‌ها واصل شد و در شورای داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و برترین‌های آن‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار همدان از حوزه ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ گفت: با حمایت دکتر قاسمی فرزاد و تلاش و پیگیری همکاران، سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های ورزشی سال ۱۴۰۲ سال پرباری برای ورزش و جوانان استان بود.

علی حقیقی تصریح کرد: این جشنواره در ۱۰ سرفصل برگزار و ۱۸۹ نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت داوری نفرات زیر نظر ۶۴ داور در تهران صورت گرفت و ۳۰ نفر برتر انتخاب شدند.

گفتنی است جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزار شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229269 برچسب‌ها باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران دانشگاه آزاد همدان همدان جوانان نخبه جوان گرایی

دیگر خبرها

  • مد خوب، مد بد!
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان