Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:11:37 GMT

مشوق‌های صادراتی در کرمانشاه پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۴۵۹۴

مشوق‌های صادراتی در کرمانشاه پرداخت می‌شود

محسن دارابی روز شنبه به ایرنا افزود: براساس هماهنگی انجام شده با سازمان توسعه و تجارت ایران، بسته های حمایتی صادرات غیرنفتی به واحدهای واجد شرایط در کرمانشاه پرداخت می شود.

وی افزود: به منظور پرداخت این تسهیلات درخواست های ارایه شده برای کمک‌های بلاعوض و کمک سود تسهیلات بانکی ابتدا در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان مطرح و پس از تایید بسته های حماتی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رییس سازمان صمت کرمانشاه، پروژه هایی همچون توسعه و تجهیز زیرساخت‌های مناطق مرزی استان، پایانه‌های صادراتی، مراکز نمایشگاهی، سردخانه، انبار و کانتینر یخچال دار می توانند برای دریافت مشوق های صادرات غیرنفتی در استان اقدام کنند.

دارابی توضیح داد: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می توانند تا ۲۷ شهریور ماه درخواست‌های خود را به دبیرخانه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان، مستقر در معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت در اداره بازرگانی خارجی، واقع در خیابان عشایر - جنب شهرداری منطقه ۲ ارایه دهند.

وی افزود: درخواست های لازم برای تقویت زیرساخت های مرزی پس از مطرح شدن در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی برای تایید نهایی به سازمان توسعه و تجارت ایران ارسال خواهد شد.

استان کرمانشاه با ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با ۲ بخش کُرد و عرب نشین کشور عراق و داشتن ۶ مرز رسمی و بازارچه فعال، سالانه حدود نیمی از کل صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان به عراق را به خود اختصاص می‌دهد.

برچسب‌ها کرمانشاه عراق صمت صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمانشاه عراق صمت صادرات غیر نفتی کرمانشاه عراق صمت صادرات غیر نفتی اخبار کنکور صادرات غیرنفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد

یونس احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته محصولات مختلفی از جمله انواع گوشت قرمز، گوشت مرغ، خوراک ماهی و دنبه گوسفندی در مجموع به وزن یک هزار و ۷۷۹ تن و ۱۵ هزار قطعه ماهی زینتی به کشور عراق تحت نظارت کارشناسان قرنطینه دامی مستقر در مرز بین اللملی شهید سلیمانی مهران به کشور عراق صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون مقدار ۷۲۵ تن تخم مرغ خوراکی و ۲هزار قطعه ماهی زینتی تحت نظارت واحد قرنطینه دامپزشکی به کشور عراق صادر گردیده است.

وی اظهار کرد: لازم به توضیح است صادرات هر گونه محصولات و فرآورده های دامی منوط به اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی از استان های مبدا است.

وی افزود: کارشناسان دامپزشکی مسئولیتی در قبال صادرات محموله های بدون مجوز بهداشتی ندارند.

کد خبر 6093356

دیگر خبرها

  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه