Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تعاونی‌ها از بعد اقتصادی به عدالت، از نظر سیاسی به آزادی و از دیدگاه فرهنگی به ارزش‌های اخلاقی و دینی توجه دارند و تعاون در مهمترین اصل قانون اساسی( اصل 44) صراحتا یکی از بخش‌های سه گانه نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه تشکیل تعاونی‌های مختلف، با در نظر گرفتن توانمندی‌های بالقوه هر منطقه، می‌تواند عامل موثری در رشد و توسعه اقتصادی آن منطقه محسوب شود، افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید مبنی بر حل مشکلات مردم از طریق بهره‌مندی از توان خودِ مردم است، چرا که مردم به خوبی می‌توانند مسائل خود را احصا و با تعامل و همدلی در راستای بهبود وضعیت گام بردارند.
وی تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران فرصتی برای ایجاد اشتغال در شهرستان است و می‌تواند بستر مناسبی را برای توسعه پایدار و ایجاد اشتغال با مشارکت مردم فراهم کند.
یوسفی در ادامه از فعالیت تعاونی‌های تولید نیز خبر داد و گفت: تعاونی‌هایی که در زمینه تولید ماسک و پوشاک بیمارستانی فعال بودند، 6 میلیارد و 950 میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اضافه کرد: معاونت امور تعاون در امر پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تعاونی که در زمینه تولید ماسک و پوشاک بیمارستانی فعال هستند، پیشگام بوده است.

وی افزود: 17 شرکت تعاونی برای دریافت تسهیلات 12 درصدی و سرمایه در گردش دوساله به مبلغ 110 میلیارد ریال معرفی شدند که متاسفانه به دلیل کوتاه مدت بودن تسهیلات، فقط دو شرکت تعاونی جمعا به مبلغ 6 میلیارد و 950 میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: همچنین بر اساس توافقنامه با صندوق کارآفرینی امید، تعداد 20 شرکت تعاونی اخیرا برای دریافت تسهیلات به آن صندوق معرفی شده‌اند که پرونده آنها در صندوق در دست بررسی بوده و به زودی نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

یوسفی خاطر نشان کرد: همچنین در سال گذشته تعداد هفت شرکت تعاونی متشکل از زنان سرپرست خانوار و تولید کننده لوازم بهداشتی و بیمارستانی از مبلغ یک میلیارد و 210 میلیون ریال کمک بلاعوض برخوردار شده‌اند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی استان زنجان مشارکت اجتماعی رفاه اجتماعی محمدرضا یوسفی اداره کل تعاون زنجان شرکت تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


مظفری  گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن