Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:56:10 GMT

کشته شدن حداقل ۲۶ نفر در آتش سوزی‌های مهیب آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۵۱۲۵

کشته شدن حداقل ۲۶ نفر در آتش سوزی‌های مهیب آمریکا

مقام‌های رسمی از کشته شدن حداقل ۲۶ نفر در آتش سوزی‌های گسترده و مهیب سه ایالت آمریکا در یک ماه اخیر خبر می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی ان ان، آتش نشانان در ایالت اورگن تلاش زیادی را آغاز کرده اند تا مانع از ادغام و به هم پیوستن دو آتش سوزی بزرگ و مهیب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که آتش سوزی های اخیر آمریکا طی یک ما اخیر جان بیش از 26 نفر را گرفته است.

آتش سوزی ایالت اورگن تا زمستان ادامه خواهد داشتشمار تلفات آتش سوزی کالیفرنیا به 10 نفر رسید/فرار 500 هزار ساکن ایالت اورگن از آتش

 

مقام های آتش نشانی نسبت به خطر ادغام دو آتش سوزی مهیب و گسترده طی روزهای آینده هشدار می دهند. کیفیت هوا در بسیاری از مناطق ایالت اورگن نیز به خاطر دود ناشی از این آتش سوزی، بدتر شده است.

یک شرکت سوئیسی فعال در زمینه سنجش آلودگی هوا نیز اعلام کرده است که 4 شهر از 5 شهر به شدت آلوده جهان در این منطقه هستند یعنی شهرهای پورتلند، سیاتل، سان فرانسیسکو و ونکوور.

آتش سوزی های اخیر تاکنون موجب مرگ 6 نفر در اورگن شده است. در کالیفرنیا نیز حداقل 19 نفر از اواسط ماه اوت تا جمعه جان خود را از دست داده اند. در کارولینای شمالی نیز مقام های رسمی تاکنون مرگ یک نفر را بر اثر آتش سوزی تایید کرده اند.

مقام های ایالت اورگن به بیش از 10 درصد جمعیت این ایالت دستور تخلیه خانه های خود را داده اند. تد ویلر شهردار پورتلند نیز پنجشنبه شب وضعیت فوق العاده اعلام کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا آتش سوزی ایالت اورگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند

مقام‌های آمریکایی شنبه اعلام کردند که طوفان و گردباد در ایالت اوکلاهما جان دستکم سه نفر را گرفت.

به گزارش ایرنا، سرویس ملی هواشناسی آمریکا در مناطقی از کشور از جمله ایلینوی، ویسکانسین و تگزاس درباره وقوع گردباد، طوفان‌های شدید، باران سنگین و تگرگ به ده‌ها میلیون نفر هشدار داده‌اند.

بر اساس این گزارش، پیش‌بینی‌های هواشناسی حاکی است که اوضاع ناپایدار آب و هوایی روز دوشنبه در بخش‌های میانی آمریکا ادامه خواهد داشت.

«کوین استیت» فرماندار اوکلاهما یکشنبه با اعلام «وضعیت اضطراری» مجوز آزادسازی بودجه بیشتر برای کمک به عملیات امدادرسانی را صادر کرد.

طوفان و گردباد روز شنبه و یکشنبه مرکز اوکلاهما را درنوردید و بخش‌هایی از شمال غرب تگزاس، غرب میسوری و کانزاس را در بر گرفت.

آژانس مدیریت بحران اوکلاهما اعلام کرد که بر اثر طوفان ده‌ها خانه نابود شده یا خسارت دیده‌اند و بیش از ۳۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا