Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@12:45:46 GMT

«خوناب» نامزد جشنواره فیلم های ایرانی سانفراسیسکو شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۵۲۹۰

«خوناب» نامزد جشنواره فیلم های ایرانی سانفراسیسکو شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سیزدهمین جشنواره iranian film festival _ 2020  در حالی برگزارخواهدشد که ۵۲فیلم از کشورهایی چون ایران، کانادا، امریکا، آفریقای شمالی و... در قالب فیلم بلند، فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن و ویدئوموزیک در این رقابت شرکت خواهند کرد.

«خوناب» یکی از مهمترین و حرفه ای ترین فیلم های کوتاه سینمای ایران با نگاهی سمبلیک و برداشتی آزاد از پدیده داعش است که در این رقابت دو روزه ۲۹ و ۳۰ام شهریورماه سال جاری (۱۹ و ۲۰ سپتامبر) حضور خواهد داشت و در ۲۰سپتامبر به نمایش درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم داستانی آمده است: فاصله عروج و هبوط؛ به باریکی یک انتخاب است.انتخابی میان خیر و شر... .

بازیگران این اثر عبارتند از: مدیاذاکری،فاطیما سرلک، الهه پورجمشید، شبنم یوسفی، سوسن بشیر، سارا سپهوند، دلدار مرادی.

برخی از عواملی که با «خوناب» همکاری کردند بدین شرح هستند: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: مجتبی قاسمی، تصویربردار: امیرمهرورزان، تصویربرداردوم و هلی شات: محمدمهدی جسمانی، صدابردار: محمدحسین مهرجو، تدوینگر: مجتبی قاسمی، حمیدرضارمضان پور، طراحی صحنه و لباس: مجتبی قاسمی، طراحی و ترکیب صدا: سیدمحمد کشفی، گریم: مهدیس سید الهاشمی، جلوه های ویژه بصری: عابد نتاج،  اصلاح رنگ و نور: ناصر فکور، مدیرتولید: میثم قاسمی، گروه کارگردانی: حمیدرضا رمضان پور، آرزو شعبانیان، مصطفی قصابی، منشی صحنه: سارا سپه وند، روابط عمومی: مریم زاغری.

این فیلم دهمین فیلم کوتاه داستانی مجتبی قاسمی است. فیلم قبلی وی با عنوان"کاسکو" از موفق ترین فیلم های کوتاه سینمای ایران در جشنواره های جهانی در سال ۲۰۱۶ میلادی بوده است.

مجتبی قاسمی که اخیرا نگارش ششمین فیلمنامه بلند سینمایی خود را با نام‌ موقت "تکخال" به پایان رسانده، به عنوان تهیه کننده و کارگردان این فیلم این روزها در حال انجام مذاکرات اولیه برای تولید مشارکتی آن بین کشور ایران و دو کشور اروپایی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سینمای ایران کارگردان فیلم داعش مجتبی قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ جشنواره لاله‌های باغ ایرانی

جشنواره لاله های باغ ایرانی از ابتدای فروردین تا اواسط اردیبهشت در بوستان" باغ ایرانی" در ده ونک تهران برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • عکس/ جشنواره لاله‌های باغ ایرانی
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»