Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:17:42 GMT

نفت دوست داشتنی و آبادان قهرمان در پیله نگرانی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۵۳۸۶

نفت دوست داشتنی و آبادان قهرمان در پیله نگرانی

در شرایطی که تیم‌های لیگ برتری برای لیگ بیستم آماده می شوند، اما صنعت نفت بحال خود رها شده و بی تفاوتی مسوولان ذیربط اوضاع این تیم دوست داشتنی را روی لبه تیغ برده است.

نفت آبادان ریشه در تاریخ و فرهنگ خطه  مستعد خوزستان دارد و سزا نیست این چنین مورد کم لطفی قرار گیرد.

شوربختانه امروز و فردا کردن ها موجب شد تا برخی از نفرات کلیدی نفت به باشگاه‌های دیگر کوچ کنند و مشخص نبودن وضعیت مدیریت باشگاه نیز اوضاع را بدتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وعده و وعید مسوولان و بی ثباتی، فضای صنعت نفت را پیچیده تر از همیشه کرده و هواداران "برزیل آبادان" را در پیله اضطراب فرو برده است.

این در حالیست که دیگر تیم‌های لیگ برتری در فصل نقل و انتقال بازیکنان مشغول جذب نفرات مورد نظر هستند و بعضا پرونده خود را بسته اند.

افسوس میخوریم که آسمان این تیم ریشه دار آبادانی اینگونه دچار ابرهای غلیظ بی اعتمادی شود.

کافیست نگاهی به تاریخ فوتبال کشورمان بیندازیم تا بر اقتدار این تیم در رقابت‌های مختلف از جمله لیگ تخت جمشید، لیگ آزادگان و لیگ برتر، مُهر تایید بزنیم.

مگر می‌شود از صنعت نفت و گفت و نوشت و نام های ماندگاری چون زنده یادان منوچهر سالیا، علی نکویی، ناصر شاملی و مردان کلیدی همچون ذوالفقار نظام آزادی، حسین بهاریان، مسعود دهداری، جمشید بشاگردی، ابراهیم قاسمپور، حسن نظری، عبدالرضا برزگری، فریدون لقمان، عبدالرضا برزگری، حبیب گله داری، منصور قلمی، علی فیروزی، عبدالواحد برمه، اسماعیل کشتکار، جبیب کارجو و... را به محاق فراموشی سپرد؟!

بهرحال، انصاف نیست این باشگاه پرهوادار و مردمی اینگونه مورد بی اعتنایی قرار گیرد و دلخوشی هزاران جوان آبادانی به هیچ انگاشته شود. خطه ای قهرمان که در طول جنگ هشت ساله، طلایه دار استقامت و ایثار بود.

اکنون موقع بوروکراسی و اتلاف وقت نیست و اگر واقعا قرار است نماینده خطه زرخیز آبادان از مسلخ فعلی جدا شود، همین امروز باید چارچوبی اصولی اتخاذ کرد.

 آقایان، لطفا در افکارتان بازنگری کنید و آبادانی‌ها را از شوک موجود و دلهره رها سازید.

برچسب‌ها صنعت نفت آبادان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان آبادان صنعت نفت آبادان آبادان اخبار کنکور صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • سختی دوست‌داشتنی
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد