Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری از همکاری موثر بانک کشاورزی در بهره برداری از مجتمع گلخانه‌ای 80 هکتاری در منطقه آزاد ارس قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مرتضی بانک صبح روز پنجشنبه بیستم شهریوماه سال جاری در آیین بهره برداری از طرح های سرمایه گذاری در مناطق آزاد ویژه اقتصادی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس جمهور، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان در منطقه آزاد ارس (جلفا) افتتاح شد،ضمن تببین راهبردهای دولت تدبیر وامید در مناطق آزاد تجاری برای توسعه تولید و تجارت،از همکاری موثر این بانک تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس نیز در سخنان خود با معرفی طرح های سرمایه گذاری این منطقه و ظرفیت های تولیدی و اشتغالزایی این طرح ها، از زحمات کارگزاران به ویژه مدیران بانک کشاورزی که در به ثمر رسیدن این طرح ها همکاری داشتند سپاسگزاری کرد.
همچنین ابراهیمی مجری طرح مجتمع گلخانه‌ای ارس تارلا امیر نیز با اشاره به ظرفیت های تولیدی وصادراتی این مجموعه از مساعدت و همراهی دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی،روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی و دیگر مسئولان از جمله مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی تشکر وقدردانی کرد.
شایان ذکر است این طرح تولیدی،بزرگ ترین پروژه کشت گلخانه ای شیشه ای خاورمیانه به روش هیدروپونیک است که سرمایه گذاری ارزی وریالی مورد نیاز برای این طرح درمجموع 11000میلیارد ریال برآورد شده که حدود 5000 میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات بانک کشاورزی و از محل اعتبارات بند الف ماده 18 سال های 97و98 تامین اعتبار شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک کشاورزی مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل، معاونین و مدیران این مناطق در مشهد برگزار شد، «اروند» توانست در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد