Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@14:14:28 GMT

حکم «شهدای سلامت» تا هفته آینده نهایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۵۴۴۱

سعید اوحدی در گفتگو با مهر، درباره تعیین تکلیف آخرین وضعیت تأیید حکم مدافعان سلامت به عنوان شهدای خدمت، گفت: براساس آئین نامه‌ای که در شورای امنیت ملی بعد از موافقت مقام معظم رهبری به تصویب رسید، قرار شد کمیته‌ای در سطح ملی به ریاست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عضویت بنیاد شهید، سازمان امور استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه ایجاد شود که در حال حاضر تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: اولین جلسه این کمیته هفته گذشته در وزارت بهداشت تشکیل شد و خوشبختانه مصوبات بسیار خوبی در این زمینه داشتیم.

اوحدی درباره مصوبات این جلسه توضیح داد: در این جلسه دستورالعمل اجرایی و نحوه دریافت پرونده‌های شهدای سلامت، رسیدگی به آنها و تعیین مصادیق شهدای خدمت تعیین شد. براساس هماهنگی‌های انجام شده نیز تأیید حکم مدافعان سلامت به عنوان شهدای سلامت طی هفته آینده به تصویب خواهد رسید و پس از تصویب نیز پرونده‌های این عزیزان به بنیاد شهید ارجاع داده و روند کار آنها انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که پیش‌تر بنیاد شهید اعلام کرده بود که وضعیت شهدای سلامت تا پایان تیرماه نهایی می‌شود، عنوان کرد: قرار بود این موضوع تا پایان تیر ۹۹ نهایی شود اما آئین نامه اجرایی این موضوع در شورای امنیت ملی ۷ مرداد ماه تصویب شد و تشکیل اولین جلسه کمیته ملی که مسئولیت برگزاری آن با وزارت بهداشت بود نیز هفته گذشته برگزار شد. دلیل طولانی شدن تصویب وضعیت شهدای سلامت نیز همین امر بوده است.

رئیس بنیاد شهید تصریح کرد: کمیته دیگری نیز متناظر با این کمیته ملی، در استان‌ها با عضویت بنیاد شهید و به ریاست دانشگاه علوم پزشکی تشکیل خواهد شد تا به وضعیت شهدای خدمت استان‌ها نیز رسیدگی شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شهدای سلامت بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان