Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:59:17 GMT

مدارس علمیه خراسان‌جنوبی میزبان ۲۳۰ طلبه جدیدالورود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۵۷۳۵

مدارس علمیه خراسان‌جنوبی میزبان ۲۳۰ طلبه جدیدالورود

حجت‌الاسلام هابیل خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در خراسان‌جنوبی بیش از هزار و ۷۰۰ طلبه برادر و حدود ۸۰۰ طلبه خواهر در مدارس علمیه تحصیل می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۱۲۰ طلبه جدیدالورود برادر و حدود ۱۱۰ طلبه جدیدالورود خواهر داریم، بیان‌کرد: حوزه علمیه خراسان جهت شفافیت بیشتر در قالب شیوه‌نامه اجرایی کیفیت برگزاری کلاس‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و در شرایط شیوع ویروس کرونا را تبیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی ادامه‌داد: شروع درس‌های خارج، مدارس و مراکز تخصصی و سطوح عالی روز یکشنبه ۱۶ شهریور بوده و آغاز رسمی دروس سطح یک (مقطع عمومی) از ۲۹ شهریور است.

وی افزود: نحوه برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری در هر شهر و منطقه با در نظر گرفتن شرایط و با رعایت دقیق دستوالعمل‌های ستاد مقابله با بیماری کرونا، با نظر و تشخیص مدیر هر مدرسه است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: در سال تحصیلی جاری و در زمان شیوع ویروس کرونا، شیوه آموزش به دو صورت حضوری و مجازی (آفلاین و آنلاین) است و شیوه‌نامه تفصیلی برگزاری کلاس‌ها از سوی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان اعلام شده است.

خسروی با اشاره به اینکه اصل در برگزاری کلاس‌های حضوری حفظ سلامت طلاب و اساتید است، افزود: باید تمامی دستور العمل‌های بهداشتی بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا رعایت شود و مسئولیت آن بر عهده مدیران مدارس است.

وی بیان‌کرد: مدارس علمیه می‌توانند برخی از دروس هر پایه را به صورت حضوری و برخی را به صورت مجازی برگزار کرده یا تعداد روزهای حضور پایه‌های مختلف در مدرسه را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی (به صورت چرخشی) برنامه‌ریزی کنند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی یادآور شد: تمام فعالیت‌های آموزش مجازی افلاین و آنلاین مدارس علمیه خراسان از طریق سامانه دانا (LMS) و ایجاد شعبه مجازی مدرسه در آن سامانه صورت می‌پذیرد.

کد خبر 5021587

منبع: مهر

کلیدواژه: مدارس علمیه طلبه بیرجند ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شهرکرد انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم توهین به پیامبر شیوع کرونا علمیه خراسان جنوبی حوزه علمیه خراسان برگزاری کلاس مدارس علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند

نصرآبادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: سازه‌های آبخیزداری در حوزه شهری بیرجند، مهرشهر، مرک و دیگر مناطق وجود دارد و هم اکنون اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه باقران در مرحله یک و ۲ را داریم.

او افزود: در پی بارندگی‌های اخیر نیز ۲ میلیون متر مکعب کنترل سیلاب در سازه‌های آبخیزاری بیرجند داشته ایم.

نصرآبادی بیان کرد: در حوزه منابع طبیعی نیز به طور کلی از ۱۵ میلیون هکتار اراضی در استان ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار عرصه منابع طبیعی است و در حوزه‌های مدیریتی و پیشگیری، اجرایی و مقابله با متخلفین فعالیت‌های زیادی صورت می‌گیرد که هم استانی‌ها می‌توانند موارد تخلف را از طریق شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ اعلام کنند.

بیشتر بخوانید

بستر رودخانه ۸ روستا لایروبی و آزادسازی شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی ادامه داد: به طور مثال قطع درخت و گونه‌های گیاهی حتی اگر در باغ شخصی باشد مطلقاً ممنوع است و می‌بایست با مجوز انجام شود.

ماجرای کلیپ پخش شده با عنوان کوهخواری در جاده بند امیرشاه بیرجند چه بود؟

نصرآبادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: چند روز پیش ویدئویی در فضای مجازی با عنوان کوهخواری در بند امیرشاه بیرجند توسط برخی از کانال‌ها و رسانه‌ها بدون صحت سنجی منتشر شد.

او افزود: عنوان کوهخواری صحت ندارد؛ جاده بند امیرشاه به سمت مزار کوه چندین سال است که دچار ریزش کوه شده و محدوده ریزش شناسایی شده به همین دلیل از حدود ۶ ماه قبل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این جاده جهت ایمنی مسیر تردد در حال انجام کار است.

نصرآبادی بیان کرد: این اقدام برای حذف قسمتی که ریزش کوه دارد و کم کردن از حادثه خیزی آن‌ قسمت در حال انجام است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین اقدامات بالادستی که در آنجا صورت گرفته در اراضی شخصی و در قالب طرح مصوب دولتی گردشگری و کاملا قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند