Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور روز شنبه در آیین معارفه فرماندار دامغان در سالن همایش های دانشگاه این شهر ، تصریح کرد: پایبندی به سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران شرط انتصاب مدیران است که باید در کنار آن پایبندی و باورمندی به سیاست‌های دولت و تدبیر و امید مورد توجه باشد. 

وی ادامه داد: مسوولان باید به عنوان کارگزاران دولت تدبیر و امید، امانت‌دار خوبی برای مردم باشند و برای رفع مشکلات تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خجسته پور اظهار داشت: همه برای داشتن زندگی سعادتمند به دنبال الگویی ممتاز هستند که خداوند پیامبران را به عنوان الگو و راهبر معرفی کرده است. 

وی ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص)، افزود: امت رسول الله انزجار و برائت خود را از این اهانت اعلام می‌کنند و خوشحال و خرسندیم که امت رسول الله هستیم و افتخار می‌کنیم که پیامبر و ائمه، اسوه های شایسته برای همه ما هستند.

خجسته پور از زحمات ۶ سال فرماندار پیشین دامغان قدردانی کرد و گفت: علی اصغر مجد بدون شک از فرصت گران‌بهای عمر خود برای خدمت به مردم استفاده کرد که خوبی، خوش خلقی و پیگیری در امور از ویژگی‌های بارز وی بود. 

وی ادامه داد: تغییر و تحول و گردش خادمان امری طبیعی در امور حاکمیتی است و فرماندار کنونی دامغان نیز فردی باتجربه، توانمند و دارای تجربیات فراوان است که حضور وی در پیشرفت شهرستان موثر خواهد بود.‌

خجسته پور خاطرنشان کرد: تعامل بین ارکان نظام امری ضروری است و امید می رود در دامغان  نیز این همکاری و تعامل با امام جمعه به‌عنوان‌ محور وحدت شهرستان ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز نخبگان و موثران شهرستان مورد توجه باشد. 

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: امام جمعه، نماینده و فرماندار در کنار هم مثلث توسعه و آبادانی تشکیل می‌دهند که با توجه به شتاخت از این افراد، امید است این آبادی و پیشرفت در آینده نزدیک به بهترین شکل محقق شود. 

مهدی بندرآبادی به تازگی عهده‌دار سمت فرمانداری دامغان شده است. پیش از این مجد از ساعت ۹۳ عهده‌دار این مسوولیت بود.

برچسب‌ها وحدت ملی استانداری سمنان پیامبر اکرم دولت دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی استانداری سمنان پیامبر اکرم دولت دامغان وحدت ملی استانداری سمنان پیامبر اکرم دولت دامغان اخبار کنکور خجسته پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان