Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:40:23 GMT

مدیران نمونه شهرستان رودان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۰۴۶

مدیران نمونه شهرستان رودان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، مصطفی غلام‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: درس‌های دفاع مقدس به عنوان یک مکتب و دانشگاه باید در جامعه تبیین شود.

فرماندار رودان افزود: باید با بازخوانی پرونده هشت سال دفاع مقدس درس ایستادگی‌ها در بین جوانان جامعه تدریس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایران اسلامی در آن دوران به تنهایی در مقابل تمامی ابر قدرت‌های جهان یک‌تنه ایستاده بود.

غلام‌پور خواستار پرداختن بطور ویژه به ارزش‌های دفاع مقدس و با اجرای برنامه‌هایی تاثیرگذار برای جوانان با استفاده از ظرفیت ایثارگران شد.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت باید از خانه‌های پا بگیرد تا شاهد یک نسل پرورش‌یافته با مکتب انقلاب و ایثار باشیم.

فرماندار رودان در بخش دیگری از سخنانش توهین به پیامبر اکرم(ص) را نشان از عجز و ناتوانی دشمنان اسلام دانست.

وی گفت: امروز نیز چهل سال از تحریم‌های ظالمانه استکبار می‌گذرد اما مردم ایران اسلامی مقاومت پیشه کرده و پای نظام انقلاب و ولایت فقیه ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با خدمت صادقانه به مردم در راه پاسداشت این مقاومت‌ها و ایثارها قدم بردارند.

غلامپور خاطرنشان ساخت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نگاه خود را با الگوگیری از فرهنگ مقاومت و شهدای بزرگ انقلاب اسلامی در خدمت‌گذاری به مردم تغییر دهند.

وی در ادامه به برخی کمبودها در حوزه اعتبارات بنا بر شرایط موجود کشور اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با صحه صدر و اولویت قرار دادن احترام به ارباب رجوع مشکلات مردمی را پیگیری کنند.

فرماندار رودان تاکید کرد: وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی امیدآفرینی در جامعه است و قطعا می‌توان با بهترین عملکرد امید و نشاط را به جامعه و شهروندان تزریق کرد.

غلامپور مسؤولان را موظف به پاسخگویی در برابر مشکلات مردم دانست و گفت: قطعا رضایتمندی مردم ملاک انتخاب و معرفی مدیران نمونه است.

وی تصریح کرد: ایجاد نارضایتی در دل مردم یک مولفه کاری برای منافقین و دشمنان نظام و انقلاب تعریف شده و در این راستای باید با یک عملکرد خوب ناامیدی را از بین برده و فاصله‌ها را میان مردم و مسؤولان کم شود.

به گزارش فارس، در حاشیه این جلسه مدیران اداره آب و فاضلاب، صنعت، معدن و تجارت، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعاون،کار و رفاه اجتماعی، جهادکشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آموزش و پرورش و شبکه  بهداشت و درمان به‌عنوان مدیران نمونه شهرستان رودان معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/ 88059

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان مدیران نمونه مدیران دستگاه های اجرایی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد

مالک مشترک باشگاه منچستریونایتد، از قطع همکاری این باشگاه با دو تن از مدیران آن خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیم رتکلیف، مالک مشترک و مسئول امور فوتبالی باشگاه منچستریونایتد از خروج دو تن از مدیران رده بالای این باشگاه خبر داد. یکی از این دو نفر پاتریک استوارت مدیر اجرایی باشگاه و دیگری کلیف بتی مدیر مالی ارشد باشگاه هستند.

رتکلیف در این باره گفت: مایلم که شخصاً از پاتریک استوارت و کلیف بتی بابت زحمات‌شان برای کمک به ما جهت شناخت بهتر باشگاه و استقبال‌شان تقدیر کنم. من به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و از حالا کارمان را برای تشکیل یک کادر مدیریتی جدید در باشگاه آغاز می‌کنیم.

اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد

قرار است تا زمان انتصاب مدیر اجرایی بعدی باشگاه، ژان کلود بلان به صورت موقت تصدی این پست را بر عهده بگیرد. یکی از افرادی که رتکلیف امیدوار است بتواند به کادر مدیریتی باشگاه اضافه کند، دَن اَشورث مدیر ورزشی باشگاه نیوکاسل است، فردی که به مالکان عربستان کمک‌های تأثیرگذاری برای احیای تیم منطقه تین‌ساید انجام داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد