Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:42:36 GMT

رشد و توسعه در گروه تعامل بین همه ارکان و دستگاه‌هاست

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۱۳۴

رشد و توسعه در گروه تعامل بین همه ارکان و دستگاه‌هاست

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان رشد و توسعه شهرستان‌ها را در گروه تعامل و همکاری بین همه ارکان و دستگاه‌ها و از جمله امام جمعه، نماینده مردم، فرماندار و مدیران اجرایی و موثرین و نخبگان شهرستان دانست و گفت: همکاری و تعامل با امام جمعه به‌عنوان محور وحدت شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز نخبگان و موثرین شهرستان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..بی تردید نقشی موثر در توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان خواهد داشت.

حبیب الله خجسته پور در آیین تکریم و معارفه فرماندار دامغان که شنبه ۲۲ شهریور در سالن آمفی تئاتر دانشگاه دامغان برگزار شد اظهار کرد: تک تک روزها و ساعات برای ما باید صرف خدمت به مردم شود و لذا شرط لازم در انتخاب همکاران باید پایبندی به نظام و شایستگی و لیاقت و باورمندی به سیاستهای دولت تدبیر و امید باشد

وی با اشاره به شرایط خاص کرونایی تصریح کرد:شیوع کرونا سبب شد تا مسیولان ارشد استان توفیق کمتری برای حضور در جمع مردم استان داشته باشند اما این جلسه فرصت مغتنمی است.

وی با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) گفت: خوشحال و خرسندیم که امت رسول الله هستیم و افتخار می‌کنیم به اینکه اسوه‌های حسنه‌ای چون خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام داریم .

معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با قدردانی از تلاش 6 ساله ی مجد فرماندار پیشین دامغان افزود: در طی مدت حضور در استان سمنان جز تلاش، خوبی و کوشش در امر تحقق اهداف مسئولیتی ایشان ندیدم و فرماندار دامغان الحق والانصاف در عرصه های مختلف ، بسیار خوب امور مدیریتی را به انجام رساندند که نشان از درایت و مسئولیت پذیری ایشان است.

خجسته پور در ادامه با اشاره به حوادث مختلف رخ داده در شهرستان دامغان در طی دوران مسئولیت مجد گفت: خوشبختانه با تلاش فرماندار و سایر همکاران حوادث سخت و ناگواری مانند کرونا، بارش شدید برف و جاری شدن سیل و ... به خوبی در این شهرستان مدیریت شد.

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: تغییر و تحول و گردش خادمان و نخبگان امری طبیعی در امور حاکمیتی بوده و خوشحالیم که جایگزین فرماندار سابق دامغان نیز فردی با تجربه و توانمند بوده که علاوه بر نحصیلات مرتبط ایشان ، تجربیات بسیار گرانبهایی را دارد که این امر قطعا در پیشرفت شهرستان موثر خواهد بود.‌

وی گفت: پیگیری های بندر آبادی در دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سبب شد تا امروز آمار بیکاری در سطح شهرستان‌های مختلف استان در سطح پایین بوده و این استان بعنوان یکی از شاخص‌ترین استان‌ها در کنترل بیکاری باشد.

خجسته پور با تاکید بر لزوم تعامل میان تمام ارکان نظام گفت: همکاری و تعامل با امام جمعه به‌عنوان محور وحدت شهرستان ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز نخبگان و موثرین شهرستان بی تردید نقشی موثر در توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان خواهد داشت.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در ادامه از سازمان‌های مردم نهاد و اصحاب رسانه به‌عنوان مطالبه گران حوزه اجتماعی نام برد و بر لزوم تعامل با آنان تاکید کرد.

خجسته پور با بیان اینکه ما سربازان دولت جمهوری اسلامی و کارگزاران دولت تدبیر و امید هستیم گفت: تک تک روزها و ساعات برای ما باید صرف خدمت به مردم شود و لذا شرط لازم در انتخاب همکاران باید پایبندی به نظام و شایستگی و لیاقت و باورمندی به سیاست‌های دولت تدبیر و امید باشد.

معاون استاندار سمنان در پایان با قدردانی از تلاش‌های فرماندار سابق دامغان و آرزوی توفیق برای بندر آبادی ، فرماندار جدید ، ارتحال آیت الله صانعی (ره) را تسلیت گفت و برای روح بلند آیت الله صانعی آرزوی علو درجات کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی معاون سیاسی استاندار سمنان استان سمنان دامغان استاندار سمنان خجسته پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان