Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

تنها چند روز پس از ورود دادستانی بندرعباس به موضوع مشکلات فعالان حمل و نقل کالا در بندرعباس،  دادگستری مریوان نیز  در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ۱۰ روز گذشته، هشت نفر از افرادی که در محوطه مرز باشماق مخل نظم و امنیت شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش تین نیوز، در حالی که روزهای گذشته برخی رانندگان در شبکه‌های اجتماعی از موارد سرقت و حمله به کامیون‌ها و محموله‌های خود در این مرز خبر داده بودند، دادستانی شهرستان مریوان اعلام کرده است: تامین امنیت و آسایش مردم مهمترین و حساس‌ترین وظیفه حاکمیت بوده و لذا اجازه کوچک ترین تعرض به این حوزه و ایجاد ناامنی را نخواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در هفته گذشته رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز از کشف فساد مالی در پایانه بار بندرعباس و دستگیری تعدادی از مدیران شرکت‌های حمل و نقلی خبر داده بود.

علی صالحی رییس کل دادگستری این استان گفته بود: برخی تخلفات صورت گرفته در روند توزیع بار میان رانندگان کامیون  منجر به شکایات متعددی در این حوزه شده بود.

وی افزوده بود: تخلفات مکرر  در ارتباط با توزیع بار، جعل بارنامه ،تنظیم صوری سند مالکیت کامیون‌ها به نام شرکت‌های حمل و نقل، اخذ رشوه، پولشویی و فرار مالیاتی در این حوزه وجود داشت.

به گفته صالحی تاکنون چندین نفر از اعضای انجمن‌های صنفی و همچنین برخی از مسئولان شرکت‌های متخلف حمل و نقل که در ارتکاب اعمال مجرمانه مشارکت داشته‌اند، دستگیر و بیش از ۱۱۰ کامیون مرتبط با این تخلفات از دریافت خدمات در سامانه حمل و نقل و پنج شرکت حمل و نقل متخلف  نیز از فعالیت و دریافت خدمات منع شده‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مرز باشماق دادستانی بندرعباس حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در مسجد مفتخر در منطقه قیطریه، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران مأموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضائی شهروندان اقدام کنند.

گفتنی است دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

کد خبر 6087186

دیگر خبرها

  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • برنامه جهانی غذا: نیمی از ساکنان نوار غزه گرسنه هستند
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی