Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:10:50 GMT

تازه‌ترین نقل و انتقالات تیم فوتبال مس رفسنجان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۲۳۹

تازه‌ترین نقل و انتقالات تیم فوتبال مس رفسنجان

به گزارش روز شنبه ایرنا، علیرضا دغاغله بازیکن فصل قبل تیم فوتبال استقلال خوزستان با عقد قراردادی به مس رفسنجان پیوست.

این بازیکن که در پست دفاع چپ بازی می کند سابقه حضور در تیم استقلال خوزستان (لیگ برتر) و ملوان بندر انزلی را در کارنامه خود دارد.

همچنین سعید کریمی بازیکن فصل قبل نساجی مازندران با عقد قراردادی به مس رفسنجان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم که سهمیه زیر ۲۱ سال محسوب می شود سابقه حضور در پرسپولیس تهران (قهرمانی در زمان سرمربیگری برانکو)، شاهین بوشهر و نساجی مازندران را در کارنامه خود دارد.

قائم اسلامی خواه بازیکن فصل قبل ماشین سازی تبریز نیز با عقد قراردادی به مس رفسنجان ملحق شد.

در ادامه خریدهای مس رفسنجان برای حضوری مقتدر در لیگ برتر فوتبال کشور این تیم، عماد میرجوان مهاجم فصل قبل مسجد سلیمان را خرید.

اما مسی های رفسنجانی برای حفظ مهره های تاثیر گذار خود قرار داد برخی از بازیکنان را تمدید کرد.

مهرداد رضایی، مهرداد آوخ، محسن آذرباد، پیمان نامور و محسن طرحانی از بازیکنانی بودند که قرارداد خود را با مس رفسنجان تمدید کردند.

همچنین محمدحسین کریم زاده بازیکن فصل قبل فجر شهید سپاسی شیراز پس پایان رساندن خدمت مقدس سربازی در این تیم، به مس رفسنجان بازگشت تا با پیراهن نارنجی برای تیمش در این فصل به میدان برود.

تیم فوتبال مس رفنسجان پس از قهرمانی در لیگ دسته یک کشور امسال در لیگ برتر فوتبال کشور مسابقه می دهد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی فوتبال کرمان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی فوتبال کرمان لیگ برتر فوتبال خبرگزاری جمهوری اسلامی فوتبال کرمان لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور بازیکن فصل قبل مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان

به گزارش ورزش‌سه، مرحوم محمود حریری چهره نامدار و تاثیرگذار فوتبال رفسنجان بنیانگذار باشگاه سپاهان اصفهان بوده که نقطه پيوند تاريخى فوتبال دو شهر رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود و در یکی از آرامگاههای قدیمی شهر رفسنجان مدفون است.

محرم نويدكيا كاپيتان و سرمربى سابق سپاهان كه هدايت مس رفسنجان را بر عهده دارد حالا به نوعی نماد مشترك فوتبال رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود.

ویدئو: 331447

سرمربی مس پس از دیدار با اعضای خانواده مرحوم حریری در رفسنجان گفت:«ما سپاهانی‌ها خودمان را مدیون آقای حریری می‌دانیم و چیزهای زیادی در خصوص ایشان شنیده‌ایم. این شخصیت بزرگ فوتبال رفسنجان تاثیر قابل توجهی در فوتبال اصفهان داشته و به نوعی پدر معنوی باشگاه سپاهان محسوب می‌شود. ایشان نقطه اشتراک فوتبال در دو شهر رفسنجان و اصفهان هستند که باشگاه سپاهان را تاسیس کردند و زحمات زیادی برای فوتبال شهر رفسنجان کشیدند. بسیار خوشحالم که امروز در این شهر و در کنار مزار چنین شخصیتی حضور دارم.»

دیگر خبرها

  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • پایان همکارى باشگاه مس رفسنجان با بازیکن عراقى
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش