Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@23:14:44 GMT

وزیر دفاع: همچنان درحال افزایش توان موشکی ایران هستیم

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۳۴۰

وزیر دفاع: همچنان درحال افزایش توان موشکی ایران هستیم

خبرگزاری تسنیم: امیر سرتیپ امیر حاتمی با برشمردن اولویت‌های صنعت د‌فاعی در چشم‌انداز چهارساله وزارت دفاع اظهار داشت: آمادگی و توانمندی موشکی همیشه یکی از اولویت‌های مهم کشور و وزارت دفاع بوده است و همیشه بر تقویت و توسعه این حوزه متمرکز بوده‌ایم و در سال‌های اخیر به پیشرفت‌های چشمگیر و فوق‌العاده‌ای در توان موشکی رسیده‌ایم که در ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی چند موشک مهم رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه هم به‌لحاظ کیفیت و هم به‌لحاظ کمیت اتفاقات مهم و مبارکی در حوزه موشکی کشور افتاده است، تصریح کرد: دو نمونه بارز این اتفاق در روز صنعت دفاعی رونمایی شد؛ موشک‌هایی با نام "شهید قاسم سلیمانی" و "شهید ابومهدی المهندس" که هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت جزو مهم‌ترین و بهترین دستاور‌دهای صنعت دفاعی‌اند.

‌وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ادامه از افزایش سه‌برابری بُرد موشک‌های "شهید ابومهدی" و "شهید سلیمانی" نسبت به نسل قبلی آنان خبر داد و گفت: این توانمندی بسیار برای ما حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه این دو موشک ویژگی‌های بارزی دارند که سبب توانمندی بیشتر نیرو‌های مسلح شده است، ابراز کرد: توانمندی موشکی همواره جزو اولویت‌های اصلی ما محسوب می‌شود و ما همچنان در حال افزایش این توانمندی هستیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر دفاع توان موشکی ایران شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • فو فایتر؛ چشم پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها!/ عکس
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است
  • فو فایتر؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا گذشت
  • فو فایتر ؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک ها(+عکس)
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا عبور کرد