Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@23:18:01 GMT

تولد 48 سالگی «پارسا پیروزفر»/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۳۸۰

تولد 48 سالگی «پارسا پیروزفر»/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

پارسا پیروزفر متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران است. بازیگری که سالهاست او را به عنوان بی‌حاشیه‌ترین هنرمند ایرانی، یک چهره محجوب و بازیگری پرقدرت در سینما و تئاتر می‌شناسیم.

اخبار چهره ها - سه دهه است خبرنگاران سینمایی تلاش می‌کنند تا اعتماد او را برای انجام مصاحبه مطبوعاتی بدست آورند، اما او که چند باری هم تا پای میز گفت‌وگو رفته، در نهایت راضی به انتشار مصاحبه‌اش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به جای توجه به حاشیه‌ها و سیاست و اظهار عقیده درباره مسائل مختلف، ترجیح می‌دهد فقط روی فعالیت‌های خود و حرفه‌اش متمرکز باشد و زمانیکه سر فیلمبرداری یا تئاتر نیست، بیشتر وقتش را صرف مطالعه، ترجمه و نقاشی می‌کند.‌

پارسا پیروزفر در طول سال‌های فعالیت خود سعی کرده از افتادن در دام القاب و صفاتی که معمولا به ستاره‌ها می‌دهند پرهیز کند. او در هیچ دوره‌ای نه تمایل به ستاره شدن داشته و نه نیازی به دیده شدن.

شاید برای همین هم هست که با وجود رفت و آمدهای بازیگران پرشمار به سینما، همچنان جایگاه و اعتبار خود را حفظ کرده و حتی به الگوی بازیگران پس از خود نیز تبدیل شده است.

از قدرت او در بازیگری صحبت به میان آوردیم اما کمتر کسی است که با تماشای هنرنمایی‌ پیروزفر روی صحنه تئاتر، متوجه توانایی‌های منحصر به فرد (علاوه بر بازیگری در سینما) و میزان خلاقیت و هوش بالای او از نزدیک نشده باشد.

پارسا پیروزفر در نمایش«ماتریوشکا» علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، به تنهایی و همزمان ایفاگر بالغ بر ۲۰ نقش متفاوت در هشت اپیزود بود و همین توانایی موجب استقبال مخاطبان در داخل و خارج از کشور و فروش بالای این نمایش در گیشه تئاتر و کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در بخش بین الملل تئاتر فجر شد.

او حالا پس از ۷ سال از اکران آخرین فیلمش، با « بی حسی موضعی » به سینماها بازگشته است. پیروزفر سال ۹۸ به نسبت سال‌های قبل، در سینما پرکارتر ظاهر شد و در سه فیلم «مجبوریم»، «مست عشق» و «تی تی» ایفای نقش کرد. او در «مست عشق» نقش مولانا یکی از شخصیت‌های مهم ادبی و تاریخی را ایفا کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینما پارسا پیروزفر بازیگری بی حسی موضعی پارسا پیروزفر ستاره سینما بازیگر مشهور سینمای ایران پارسا پیروزفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان در شرایطی مقابل نساجی با دو گل شکست خانگی را تحمل کرد که پارسا جعفری دروازه‌بان جوان گاندوها روی گل اول نساجی اشتباه تاثیرگذاری داشت و این موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفت.

اشتباهی که پارسا جعفری در مسابقه با نساجی انجام داد در پایان این بازی مورد پرسش از محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن قرار گرفت و او هم در این خصوص صحبت کرد.

ربیعی در این مصاحبه به حمایت از هر دو دروازه‌بان خود پرداخت و ضمن روحیه دادن به فروزان و جعفری اعلام کرد به خاطر یک یا دو اشتباه عملکرد خوب آنها در گذشته را نادیده نمی‌گیرد.

حالا در فاصله کوتاه تا دیدار ذوب‌آهن مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی یک ابهام بزرگ درباره خط دروازه گاندوها به وجود آمده و مشخص نیست چه کسی در بازی بعدی گلر سبزپوشان خواهد بود.

این در حالی است که محسن فروزان گلر با تجربه ذوبی‌ها که سابقه حضور در استقلال را نیز دارد انگیزه فراوانی برای این مسابقه خواهد داشت و احتمال بازگشتش به چارچوب دروازه بیشتر است.

دیگر خبرها

  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • چهره‌های مشهور ادبیات که مست عشق پارسا پیروزفر را دیدند | میرجلال‌الدین کزازی: از آغاز تا انجام، شادمان و خشنود بودم...| تصاویر
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال