Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@05:15:05 GMT

کارکنان اتوبوسرانی قزوین ۷ ماه حقوق نگرفته‌اند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۴۰۹

کارکنان اتوبوسرانی قزوین ۷ ماه حقوق نگرفته‌اند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: پرسنل اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی شهر یاسوج حدود هفت ماه حقوق نگرفته‌اند.

به گزارش ایمنا، ضرغام خلقی پور اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد فعالیت اتوبوسرانی یاسوج در ایام کرونا و بازگشایی مدارس نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

وی عنوان کرد: وضعیت درآمد حمل و نقل شهر یاسوج مطلوب نیست و کارکنان این حوزه با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند که باید فکری به حال این قشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: حدود هفت ماه است که پرسنل حوزه اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی شهر یاسوج حقوق نگرفته اند.

خلقی پور تصریح کرد: دادن وام یک مُسکن است که با این وام‌های کم و ۱۲ درصد دردی از فعالان این بخش دوا نمی‌شود.

وی ادامه داد: زیرساخت‌ها از جمله سایه‌بان پایانه مسافربری، خیابان‌های مناسب برای خدمات دهی ناوگان عمومی اتوبوس در سطح شهر یاسوج وجود ندارد و ارائه خدمات مطلب اتوبوسرانی در سطح شهر یاسوج نیازمند اعتبار ویژه از سوی دولت است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج با بیان اینکه در حال عادی مردم از ناوگان عمومی اتوبوس استقبال نمی‌کنند و استقبال بیشتر به سمت استفاده از تاکسی هاست، عنوان کرد: برای ارائه خدمات مطلوب و بهتر از گذشته در سطح شهر یاسوج نیاز به حدود ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید داریم که این مهم اعتبارات ویژه و بیشتری را می‌طلبد.

خلقی پور خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۶ دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به همشهریان در شهر یاسوج وجود دارد که جهت خدمات دهی مطلوب کافی نیستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 443840

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری یاسوج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر یاسوج حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار
شد.

در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.

همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

در این جلسه علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.

کد خبر 6097508

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها