Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:49:43 GMT

قیمت نان در ایلام افزایش‌ یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۶۱۰

قیمت نان در ایلام افزایش‌ یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق پژوهان اظهار کرد: افزایش قیمت برای نانوایان نیمه یارانه‌ای ۲۵ درصد و برای نانوایان یارانه‌ای بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: افزایش نرخ نان در واحدهای نانوایی استان ایلام بعد از ۲ سال صورت گرفته است و اسفند ۱۳۹۷ آخرین افزایش نرخ نان در استان اعمال شد در حالی که تمام کشور سال گذشته افزایش قیمت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژوهان یادآور شد: ایلام آخرین استانی است که اقدام به افزایش نرخ نان شد در حالی که همه نقاط کشور پیش از این نرخ نان را افزایش داده‌اند.

پژوهان اضافه کرد: هر واحد نانوایی دارای ۱۷ شاخص هزینه‌ای است که این آیتم‌ها در آنالیزهای صورت گرفته با توجه به قیمت آن‌ها در مقایسه با نرخ تمام شده نان افزایش بها داشته‌اند.

رئیس اتحادیه صنف نانوایان با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه مسوولان در این درصدهای تعیین شده افزایش نان تجدید نظر کنند، تاکید کرد: برخی واحدهای نانوایی به علت ضررهای مالی از ادامه فعالیت بازمانده و تعطیل شده‌اند.

استان ایلام دارای ۷۰۰ واحد نانوایی است که در این واحدها نان‌هایی، چون سنگک، لواش، تافتون، بربری، صمون و نان محلی تولید و به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

کد خبر 5021977

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت نان ایلام نانوایی ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شهرکرد انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم توهین به پیامبر شیوع کرونا نرخ نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، سیدعلی‌اکبر نصری اظهارکرد: با توجه به گزارش مردمی طی گشت مشترک اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی با اتحادیه نانوایی‌ها موفق به کشف انباری شدیم که حجم زیادی نان در آن ذخیره شده بود.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: پس از مراجعه به محل و با هماهنگی ریاست محترم شعبه ۲ تعزیرات حکومتی حکم ورود به انبار صادر شد.

وی ادامه داد: پس از ورود به انبار حجم قابل توجهی از نان‌های کشف شده به صورت سالم در محل انبار، خشک شده بود و در حال خردشدن و تبدیل برای استفاده دامداری‌ها بود؛ اینکه این این حجم نان از چند نانوایی دریافت می‌شده است مشخص نشده، لذا بررسی‌ها در خصوص نانوایی متخلف ادامه دارد.

نصری گفت: تشکیل پرونده در محل انجام پذیرفت و اموال توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گران‌فروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد و نان را به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کنند که در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه