Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور فردا - یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹- با سخنرانی برخط رییس جمهوری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

قدس آنلاین: روابط عمومی دانشگاه تهران اعلام کرد: در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور،  جمعی از استادان، دانشجویان، وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسوولان کشور و رؤسای دانشگاه‌ها حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رؤسای دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، یک عضو هیأت علمی به نمایندگی از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و یک دانشجو به نمایندگی از دانشجویان، سخنرانان این مراسم خواهند بود.

این مراسم که در تالار علامه امینی برگزار می شود، به‌صورت مستقیم از سایت دانشگاه تهران پخش می شود.

لینک ورود به مراسم متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها رئیس جمهور دانشگاه تهران دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد

ایسنا/هرمزگان دکتر خسرو خواجه استاد بیوشیمی هرمزگانی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و در مراسم ویژه ای با حضور وزیر علوم تجلیل شد.

به گزارش ایسنا؛ آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، معاونین وزارت علوم، روسای دانشگاه ها و جمعی از اساتید، 11 اردیبهشت ماه در سازمان پژوهشی های علمی و صنعتی وزارت علوم برگزار شد و ۶۵ عضو هیات علمی به عنوان استاد نمونه معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم از خسرو خواجه استاد هرمزگانی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان استاد نمونه تجلیل شد.

دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم در این مراسم با تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و شهید مرتضی مطهری، بزرگترین سرمایه هر جامعه را فرهنگ آن جامعه دانست و گفت: اساتید نمونه سرمایه های نمادین کشور هستند که هرجا باشند آنجا قیمت می یابد. به همین دلیل با احداث دانشگاه زمین اطراف دانشگاه ارزش پیدا می کند.

زلفی گل با بیان اینکه اساتید نمونه به عنوان سرمایه های نمادین‌کشور باید قدر ببینند، افزود: بین اساتید نمونه کشوری خوشبختانه بانوان دانشمند نیز داریم که امیدواریم سال های آینده افزایش یابند. تمام اساتید نمونه در رشته های خود سرآمد هستند.

دکتر خسرو خواجه استاد بیوشیمی دانشگاه تربیت مدرس تهران است که اصالتا هرمزگانی بوده و دارای دهها مقاله برتر در زمینه های مهم علم بیوشیمی در کشورمان و جهان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور