Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:32:46 GMT

عدم برگزاری تمرین در زمین مسابقه بازی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۷۷۳

عدم برگزاری تمرین در زمین مسابقه بازی‌ها

به گزارش خبرگزارری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بنابر اعلام مسئولان برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، جلسه تمرینی در زمین ورزشگاه برگزاری مسابقه در روز قبل از بازی برای آشنایی با ورزشگاه انجام نخواهد شد.

بر اساس این ابلاغ که برای فدراسیون‌های عضو ارسال و از آن طریق در اختیار باشگاه قرار گرفت؛ به منظور حفظ کیفیت چمن استادیوم، هیچ یک از تیم‌ها مجاز به تمرین در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها تیم‌های شارجه و العین‌امارات به علت برگزاری اولین مسابقه خود در قطر، در این دوره رقابت‌ها، از این قاعده مستثنی هستند.

بر این اساس تیم‌ها، مجاز خواهند بود صرفا با هماهنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به مدت ۱۵ دقیقه در استادیوم محل بازی حضور پیدا کنند تا از شرایط و زمین چمن اطلاع یابند. در این جلسه بازیکنان و کادرفنی صرفا می‌بایست از کفش کتانی استفاده و پوشیدن استوک مجاز نخواهد بود.

کد خبر 5021971

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ویروس کرونا والیبال باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی فینال جام حذفی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز سه شنبه بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند.

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان فردا چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093559

دیگر خبرها

  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • برگزاری اولین جلسه سازگاری با کم آبی در سال 1403
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!