Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:57:04 GMT

فرودگاه بیروت مانع فرود هواپیمای ترکیه شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۹۰۲

فرودگاه بیروت مانع فرود هواپیمای ترکیه شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری النشره، یک فروند هواپیمای ترکیه‌ای به دلیل عبور از آسمان سرزمین‌های اشغالی، اجازه فرود در فرودگاه بیروت را نیافت.

«فادی الحسن» رئیس فرودگاه بیروت، اعلام کرد مدیریت فرودگاه به این هواپیمای باری ترکیه به دلیل عبور از آسمان فلسطین اشغالی، اجازه فرود در این فرودگاه را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری النشره لبنان به نقل از رئیس فرودگاه بیروت نوشت: این هواپیمای باری قرار بود از عمان مستقیم به سوی بیروت رود؛ اما ظاهرا وقوع اشتباهی از سوی طرف ترکیه‌ای سبب شد تا از آسمان سرزمین‌های اشغالی عبور کند.

او البته تصریح کرد این مسأله تبعاتی نخواهد داشت و توافقی با ترکیه در این خصوص وجود دارد. لبنان با تمامی شرکت‌های هواپیمایی که قصد ورود به بیروت را دارند، شرط کرده است که از آسمان اسرائیل عبور نکنند.

گفتنی است این خبر در حالی منتشر می‌شود که روز گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتری خود از عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

ترامپ در حساب توییتری خود نوشته بود: امروز یک دستاورد تاریخی دیگر به وقوع پیوست. دو دوست بزرگ ما اسرائیل و پادشاهی بحرین با یک توافق صلح موافقت می‌کنند؛ دومین کشور عربی که با اسرائیل در ۳۰ روز گذشته صلح می‌کند.

این خبر در حالی منتشر شد که تنها چند هفته بیش‌تر از اقدام امارات مبنی بر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ نمی‌گذرد. همچنین اقدام بحرین در سازش با رژیم صهیونیستی موجی از انتقادات را از سوی گروه‌های فلسطینی و مقاومت به دنبال داشت. سازمان عفو بین‌الملل نیز اعلام کرد هیچ توافق سازشی با رژیم صهیونیستی، تل‌آویو را از وظایفش به عنوان یک رژیم اشغالگر مبرا نمی‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه بیروت سرزمین های اشغالی عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی فرودگاه بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران

رسانه‌های ترکیه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران به تهیه گزاش درباره محصولات نظامی بخصوص در حوزه موشکی و پهپادی پرداختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ترکیه نظیر NTV و CNNTURK با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی کشورمان به تهیه گزارش از تسلیحات ایران بخصوص در بخش های موشکی و پهپادی پرداختند.

موشکهای مورد استفاده ایران در عملیات وعده صادق مانند فاتح، خیبرشکن، عماد و پاوه از محصولات مورد توجه این رسانه ها بود.

پهپادهای غنیمتی از آمریکا که توسط ایران مهندسی معکوس شده است نیز از دیگر موارد مورد اشاره رسانه های ترکیه در این نمایشگاه بود.

پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در ترکیه بازتاب قابل توجهی داشت. بخشی آن را به عنوان یک نمایش یا تئاتر مورد انتقاد قرار دادند که توجه جهانی را از موضوع قتل عام مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی منحرف کرد اما بخش قابل توجهی نیز پاسخ یک کشور اسلامی به رژیم صهیونیستی دانستند که تاکنون بی سابقه بوده است.

فشار افکار عمومی در ترکیه به قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی باعث شد تا اردوغان تصمیم به کاهش این روابط بگیرد.

تا ماه گذشته بیش از 60 درصد فولاد وارداتی رژیم صهیونیستی از ترکیه تامین می شد و حدود 40 درصد سوخت مورد نیاز این رژیم نیز از طریق ترکیه به آنها می رسید.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان