Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر مهربانی را محکوم کرد. حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر مهربانی را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
انبیاء خورشید‌های تابان عالم بشریت هستند که هر کدام بخشی از رسالت عظیم انسان¬سازی را دنبال کرده و چراغ هدایت بشر را در دست گرفته¬اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دین مبین اسلام حرمتی عظیم برای یکایک ادیان ابراهیم و انبیاء و رسولان الهی قائل است و سراسر قرآن کریم، سرشار از تکریم و تعظیم این انوار قدسی است.
باردیگرکینه توزان دین مبین اسلام و کوته بینان لیبرال دموکراسی غرب با بازنشرکاریکاتوری موهن به بهانه آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی توهین کردند. این توهین‌های رذیلانه و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می‌دارد، این عمل مشمئزکننده و خیانتکارانه در حالی صورت می‌گیرد که ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق و برق غربی (لیبرالیسم) را به نمایش گذاشته و ترس آن‌ها از اسلام ناب محمدی و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت را عیان می‌کند.
این پرده دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم انبیاء، در حالی صورت می‌گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است و وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می‌گیرد مقابله کنند.
در کجای تاریخ عقلانی بشریت توهین به ادیان و پیامبران آنان، مولفه‌ای برای نشان دادن آزادی بیان قلمدادشده است؟ مسلمانان راستین، هرگزچنین رفتار‌هایی را فراموش نخواهند کرد.
مسببان و حامیان این رفتار داعش گونه و طالبانیسم غربی باید بدانند که توهین به پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) نه تنها توهین به دین مبین اسلام؛ بلکه توهین به تمامی پیامبران و ادیان الهی است.   در کجای تورات و انجیل چنین رفتاری ستوده و یا توصیه شده است؟ در کدام اندیشه زلال انسانی و عرفانی و حتی تفکرات لیبرالیستی و اومانیستی هجمه و کشیدن کاریکاتور موهن، نشانه پیشرفت، توسعه و آزادی بیان است؟ شگفت آنکه مدعیان و بنیانگذاران چنین مکاتبی مدعی اند که احترام به ادیان و مذاهب نشانه‌ای بر رشد و توسعه اجتماعی و سیاسی جوامع پیشرفته است. این در حالی است که رییس جمهور خام و ناپخته فرانسه بازنشر این کاریکاتور را نشانه‌ای از آزادی بیان می‌داند و با حمایت از چنین رفتار‌هایی در حقیقت به نام آزادی بیان در حال ترویج توحش مدرن در اروپای دین گریز است.
ارتکاب به این گناه نابخشودنی و مشمئز کننده، توسط قلم بدستان صهیونیست که با لطمه به عواطف دینی مسلمانان جهان و از جمله شهروندان مسلمان فرانسه، مقدمه و محرک جنگ مذهبی و مروج منازعه و خشونت محسوب می‌گردد، چهره زشت و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر و آزادی‌های مدنی در غرب را به خوبی آشکار ساخته و کسانی که در خدمت به طرح‌ها و سیاست‌های آمریکا و صهیونیسم جنایتکار و در مقطع فعلی، انحراف افکار عمومی از پیامد‌های طرح ننگین عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، به اهانت ورزی علیه مقدسات جهان اسلام پرداخته و ماجراجویی خطرناکی را پیشه کرده اند که بازشدن راه اهانت به همه ادیان و شکل گیری تخاصمات مذهبی یکی از ابعاد آن است.
حزب موتلفه اسلامی این اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» و هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را به شدت محکوم نموده و ضمن هشدار به مسببان این اقدام سخیف و نوکران آن‌ها یادآور می‌شود که مسلمانان جهان در مقابل این حرکات مذبوحانه به شدت خواهد ایستاد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد و همچنین، تمامی اصحاب تریبون موثر برافکار عمومی را دعوت به مقابله با این خط تبلیغی خطرناک و آلوده به اهداف صهیونیستی کرده و از مسئولان دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی داخلی و جهان اسلام انتظار دارد، برای بازدارندگی در برابر این روند دین ستیزانه و خصمانه از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.
انتهای پیام/ برچسب ها: حزب موتلفه اسلامی شارلی ابدو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حزب موتلفه اسلامی شارلی ابدو ساحت مقدس پیامبر حزب موتلفه اسلامی دین مبین اسلام شارلی ابدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ علی رزمجو بعد از ظهر چهار شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در سالن ۲۲ بهمن بوشهر با بیان اینکه مبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ریشه در آیات قرآن کریم دارد گفت: فلسفه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اصول و اعتقادات الهی ترسیم شده است و با به کارگیری عقل، خرد و توانمندی‌های فردی و سازمانی در راه حق حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با اشاره به تکثیر اعتقادات آزادی‌خواهانه‌ای که از انقلاب اسلامی در دنیا نشأت گرفته است افزود: ایستادگی ملت مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی و بیداری آزادی‌خواهان جهان در راستای حمایت این ملت مظلوم همگی نشأت گرفته از آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه رژیم غاصب صهیونیستی را گیر افتاده در باتلاقی عمیق خواند و تصریح کرد: مقاومت مردم فلسطین، ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در هدف قرار دادن اهداف نظامی و اعتراضات داخلی این رژیم کودک کش را در باتلاقی عمیق فرو برده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان اظهار کرد: موفقیت‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تجلی‌گاه عشق به خدا، ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی است

در پایان این مراسم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از مربیان و هادیان نمونه سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6094443

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم