Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، ابراهیم شریفی، با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در هفته دفاع مقدس گفت: امسال بر اساس آیین‌نامه‌های ارسالی از وزارتخانه و سایر دستگاه‌ها، گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را در همه برنامه‌های دولتی و بخش خصوصی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته داریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برای هفته دفاع مقدس، مسئولیت کمیته و کارگروه  فرهنگی هنری ستاد مربوطه را برعهده گرفته که تا کنون دو جلسه برگزار شده و برنامه‌های مختلفی پیشنهاد داده شده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریفی با بیان اینکه بخش اعظمی از این برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس در فضای مجازی و با یک رویکرد نوین برگزار می‌شود، توضیح داد: در شهرستان‌ها نیز متناسب با آن مکان، برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این برنامه‌ها به بهترین نحو ممکن صورت می‌گیرد.
وی بیان کرد: سینماهای استان و سینمای سیار در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اکران فیلم‌های دفاع مقدس پرداخته و تمام زیرمجموعه‌ها و انجمن‌ها باید در هرچه بهتر اجرا شدن این برنامه‌ها همکاری کنند تا مشخص باشد که هفته دفاع مقدس امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: غبارروبی گلزار شهدا در استان و شهرستان‌ها انجام گرفته و مسئولان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این مراسم حضور می‌یابند، همچنین برپایی نمایشگاه عکس و پوستر در فضای مجازی با همکاری بسیج هنرمندان در سطح استان و مشارکت بنیاد حفظ آثار انجام می‌شود.
شریفی افزود: دیدار با خانواده شهدایی که به صورت سه‌شنبه‌های تکریم انجام می‌گرفت، در هفته دفاع مقدس به صورت روزانه و به طور کامل در خدمت خانواده ‌معظم شهدا هستیم؛ اهدای بسته‌های فرهنگی نیز با موضوع کتب دفاع مقدس در سراسر استان از جمله دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است و نمایشگاه‌های کوچکی از این کتاب‌ها و اهدای کتاب و بسته‌های فرهنگی در شهرستان‌ها برپا خواهد شد.
وی اضافه کرد: برنامه‌های محفل انس با قرآن در سه شهرستان استان با حضور ایثارگران هنرمند و انجمن‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود، همچنین اهدای کتاب به کتابخانه‌های شهرستان‌ها، عصر شعر در طول هفته در ادارات فرهنگ و ارشاد استان شهرستان‌ها و نمایشگاه‌ هنرهای تجسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شوند.

48

کد خبر 1431703

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته دفاع مقدس شهرستان ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • گرامیداشت روز معلم
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود