Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان قرچک با تأکید بر همکاری همه ادارات و ارگان‌ها با آموزش و پرورش به منظور برگزاری کلاس‌های درس و دایری امر تعلیم و تربیت، خواستار نظارت دقیق بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و توجه کافی به دغدغه والدین دانش آموزان در این خصوص شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ بهمن خطیبی در این جلسه با توجه به بازگشایی مدارس گفت: در این شرایط، آموزش و پرورش عهده‌دار مسئولیت سنگینی است چراکه امر تعلیم و تربیت تعطیل بردار نیست، در سیستم آموزش و پرورش هم باید به کیفیت آموزش توجه شود و هم سلامت دانش آموزان از طریق رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مدنظر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت قشر فرهنگیان در توسعه شهرستان، دغدغه این قشر باید پیگیری شود بخصوص در این برهه حساس که سیستم آموزشی ما با روش جدید تدریس مجازی روبرو شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا، بر استمرار همکاری‌های لازم ادارات با شبکه بهداشت تأکید کرد.

خطیبی با توجه به تراکم بالای جمعیت دانش آموزی و مشکلات مدارس، از ارگان‌ها خواست با نهایت همکاری نسبت به رفع مشکلات و کاستی‌های فضای آموزشی اقدام کنند.

وی به نقش شهرداری، بخشداری و دهیاری‌ها برای ضدعفونی کردن مدارس و کمک به سیستم آموزش و پرورش اشاره کرد.

خطیبی همچنین تصریح کرد: همه باید برای پیشگیری از بازماندگی تحصیلی کودکان تلاش کنیم و رصد و آسیب شناسی دقیقی از عدم حضور دانش آموزان در مدارس و عدم ثبت نام برخی از آنها داشته باشیم.

سرپرست اداره آموزش و پرورش قرچک نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت مدارس ارائه داد و گفت: تلاش می‌کنیم با توجه به شرایط حاکم با همیاری ادارات در راستای رفع مشکلات گام برداریم.

فراهانی افزود: با همکاری شبکه بهداشت و درمان نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس به طور روزانه رصد می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار قرچک پروتکل های بهداشتی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم وطن خواه، با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی افزود: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.

کد خبر 6092779 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی