Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@11:46:02 GMT

مجوز شتاب‌دهیِ شتاب‌دهنده «شمسا» صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۷۳۹۵

مجوز شتاب‌دهیِ شتاب‌دهنده «شمسا» صادر شد

حمید مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از صدور مجوز شتابدهی، شتاب‌دهنده شمسا خبر داد و گفت: شتاب‌دهنده شمسا(شتاب‌دهنده مشترک سیوان و دانشگاه آزاد اسلامی) دومین کارگزاری رسمی شتاب‌دهی در کشور است که با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و گروه سی‌وان تشکیل شده است. دیگر کارگذاری شتاب‌دهی کشور در پارک علم و فناوری پردیس فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شتاب‌دهنده شمسا با تفاهم نامه‌ای ۴ چهارجانبه بین دانشگاه آزاد اسلامی، پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، ستاد فرهنگ‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شتاب‌دهنده دانش‌بنیان سیوان از اردیبهشت ماه سال جاری فعالیت‌های خود را در جهت توسعه صنایع منطقه‌ای از طریق کمک به راه‌اندازی شتابدهنده‌های تخصصی استانی آغاز کرده است.

مدیر فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: شمسا با امضای تفاهم‌نامه‌ای با مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی و ستاد فرهنگ‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مجوز شتاب‌دهی خود را دریافت کرد. شمسا در راستای شتاب‌دهی و توانمندسازی شتاب‌دهنده‌های استانی در دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس شده که به موجب تفاهم نامه اخیر مجوز شتاب‌دهی و معرفی شتاب‌دهنده‌های تخصصی به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای اخذ مجوز و حمایت را دارا است.

مهدی خاطرنشان کرد: شمسا در راستای راه‌اندازی شتاب‌دهنده‌های استانی طرح آمایش منطقه‌ای خود را آغاز و بر اساس نتایج این بررسی‌ها ۲۱ شهر را با موضوع شتاب‌دهی متناسب آنها در دستور کار خود قرار داده است. از این شهرها ۶ مورد برای فاز اولیه راه‌اندازی انتخاب شده‌اند که به زودی پس از تکمیل فرآیند ارزیابی‌های منطقه‌ای، فراخوان جذب متقاضی برای آن منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

358 / 167 شتاب دهنده شمسا سیوان پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سیوان پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی پارک علم و فناوری مجوز شتاب شتاب دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی های ساخت مسکن خبر داد و گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

ابوالفضل شالی بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهری در سطح منطقه یک اظهار کرد: با توجه به فراهم آوردن شرایط توسعه زیرساخت‌های گوناگون شهری در سطح منطقه یک اراک، هم اکنون شاهد افزایش قابل ملاحظه ساخت و ساز در محدوده غربی شهر هستیم که این امر بخش کوچکی از تلاش‌های همکارانم در سطح منطقه است.

وی ادامه داد: در سال گذشته منطقه یک شهرداری اراک با بررسی ۱۶۷ عدد مجوز ساخت مسکن حدود ۱۲۰ هزار متر پروانه ساختمانی جدید صادر کرد که نسبت به دوره‌های قبل و در مقایسه با سایر مناطق شهری بسیار قابل توجه است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن خبر داد و افزود: به‌دنبال افزایش همکاری‌های این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن که شرایط آن از سال ۱۴۰۲ آغاز شده بود، هم اکنون شاهد صدور مجوزهای مختلف برای ساخت صدها واحد مسکونی جدید هستیم.

شالی‌بگ گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

وی ادامه داد: امید می‌رود طی سال جاری این آمار روز به روز افزایش پیدا کند تا در ارائه خدمات مناسب به شهروندان بتوانیم موفق تر از هر زمانی فعالیت کنیم.

کد خبر 748864

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • فناوری هشدار دهنده بلعیده شدن باتری ابداع شد
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • تحول بی‌واسطه با مردم