Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به ضرورت تحقق پیاده سازی طرح ملی سه شنبه های تکریم گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که شنبه ۲۲ شهریور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: شهداء دانش آموز شاخص شهداء استان البرز هستند به ویژه محمد حسین فهمیده که نمونه والایی از این شهداء است که به نوبه خود الگوی راستینی برای نوجوانان و جوانان مسجدی است.

 

وی توضیح داد: فعالیت در عرصه مساجد در ایام شیوع بیماری کرونا با تغییرات و تحولاتی همراه بود که براساس آن رزمایش مواسات و همدلی، گندزدایی معابر و ... با همت جوانان و نوجوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام شد. 

 

حجت الاسلام شکری با اعلام این خبر که طرح ملی سه شنبه های تکریم ۸ مهر سال جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز در کرج برگزار می گردد بیان کرد: تحقق این طرح زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ ایثار و شهادت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طرح ملی سه شنبه های تکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان