Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوییس سوارز و آرتورو ویدال در لیست بارسلونا برای بازی دوستانه امشب با خیمناستیک، قرار نگرفتند.

غیبت معنادار لوییس سوارز و آرتورو ویدال در لیست بارسلونا برای دیدار دوستانه با خیمناستیک، به شایعات حضور این دو بازیکن در لیست خروجی بارسلونا دامن زد.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه بارسلونا، لیست این تیم برای بازی دوستانه امشب بارسلونا با خیمناستیک منتشر شد و دو نام بزرگ در این لیست حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبت لوییس سوارز، آرتورو ویدال، ساموئل اومتیتی، رافینیا آلکانتارا، اوریول بوسکتس و مونچو رودریگز در لیست 25 نفره بارسلونا، شبیه به پیامی از سوی رونالد کومان برای این بازیکنان است که اعلام می کند آن ها جایی در این تیم ندارند. لوییس سوارز به یوونتوس و آرتورو ویدال به اینتر لینک شده اند و با غیبت آن ها به شایعات پیوستن این بازیکنان به این تیم ها دامن زده شد. میرالم پیانیچ و ژان کلر تودیبو نیز که امروز اعلام شد تست کرونای آن ها منفی شده است و برای نخستین بار در تمرینات بارسلونا شرکت کردند؛ برای این بازی دعوت نشده اند. دیگر غایب بارسلونا، مارک آندره ترشتگن است که به دلیل مصدومیت کاتالان ها را همراهی نمی کند. در ادامه می توانید لیست بارسلونا برای بازی امشب را مشاهده کنید:

لیست بارسلونا برای بازی دوستانه با خیمناستیک

همچنین بخوانید:

رونالد کومان خطاب به لوییس سوارز: مدیران باشگاه به فروش تو اصرار دارند / ادعای AS

بارسلونا برای صادر کردن مجوز انتقال آرتورو ویدال به اینتر مبلغ کمی را درخواست کرده است / گاتزتا

حضور میرالم پیانیچ در تمرینات بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیست بارسلونا آرتورو ویدال لوییس سوارز برای بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما

غیبت‌های متوالی کریم بنزما هواداران تیم فوتبال الاتحاد عربستان را شوکه کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت عربستان؛ غیبت‌های متوالی کریم بنزما در بازی‌های این فصل الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان همچنان ادامه دارد.

آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح

کریم بنزما که در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته میلادی به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید راهی الاتحاد جده شده بود، دیدار شب گذشته تیمش در لیگ عربستان را از دست داد. الاتحاد در این بازی خانگی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. غیبت کریم بنزما به دلیل آسیب دیدگی او از ناحیه عضله پای چپ است و به نظر می‌رسد دوره درمانی او طولانی‌ خواهد بود؛ بنابراین بنزما به زمان بیشتری برای بازگشت به ترکیب الاتحاد نیاز دارد.

با احتساب بازی شب گذشته غیبت کریم بنزما در بازی‌های الاتحاد در این فصل از مجموع 47 مسابقه به 17 بازی رسید. او در این فصل 13 گل برای الاتحاد زد و 8 پاس گل داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است