Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@20:54:16 GMT

«آینه بغل» به آذری دوبله می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۷۶۷۱

«آینه بغل» به آذری دوبله می شود

مراحل زبانگردانی و دوبله فیلم سینمایی «آینه بغل» به زبان آذری در شبکه سحر به پایان رسید و بزودی از این شبکه برون مرزی برای مخاطبان آذری زبان پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رحمان مفاتحی مدیریت زبانگردانی و دوبلاژ این فیلم سینمایی بیان کرد: ترجمه دیالوگ های این فیلم به زبان آذری توسط فاطمه فخیمی انجام شد و تدوین «آینه بغل» را مهدی لطفی آزاد برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان مفاتحی با بیان این که ساخت افکت ها و موسیقی متن این فیلم از مشکلات کار بود، ادامه داد: این مرحله از فرآیند ترجمه و دوبله نیز تماما توسط آموزشگاه «نقاب» درمرکز تبریز انجام شده است. 

سایر عواملی که در دوبله این فیلم نقش داشته اند عبارتند از: ترجمه و ویرایش به زبان آذری فاطمه فخیمی، تدوین، ساخت افکت ها و اپراتور صدا مهدی لطفی آزاد، سولماز مهرجویی به جای شخصیت شهرزاد (با بازی یکتا ناصر)، حمید مجدآبادی دو شخصیت پدرمهناز و پاشا (با بازی غلامرضا نیکخواه)، یونس کبیردر نقش مرتضی (با بازی جواد عزتی)، صالح سبزواری شخصیت شاهرخ (محمدرضا گلزار) فاطمه حسینی دو شخصیت زن شاغل در لابی و مژگان (با بازی بهاره رهنما و مه لقا باقری) فرناز قالی باف شخصیت مهناز (با بازی نازنین بیاتی). 

فیلم سینمایی «آینه بغل» داستان پسری به نام «مرتضی» است که در یک مرکز تعمیر و فروش خودرو کار می کند و به مناسبت سالگرد نامزدی اش از محل کارش ماشین گران قیمتی را به عنوان امانت برمی دارد، در حالی که نامزدش سوار ماشین است و مرتضی برای خرید می رود به ناگاه ماشین حمل زباله شهرداری به آینه بغل ماشین او برخورد می کند و خسارت زیادی به ماشین وارد می شود و....

فیلم سینمایی «آینه بغل» با کارگردانی منوچهر هادی، تهیه کنندگی مشترک منصور سهراب پور و سیدامیر پروین حسینی در مدت زمان 102 دقیقه در سال 1396 ساخته شده است. 

زمان پخش این فیلم متعاقبا توسط کانال آذری شبکه سحر اعلام می شود و محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی، مه لقا باقری، غلامرضا نیکخواه و بهاره رهنما از جمله بازیگران فیلم سینمایی «آینه بغل» هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زبان آذری منوچهر هادی شبکه سحر معاونت برون مرزی رسانه ملی آینه بغل فیلم سینمایی آینه بغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

محمدجواد آذری‌جهرمی، خواستار تجدیدنظر در سیاست‌های ضداینترنت توسط مسئولان دولت سیزدهم شد.

وی در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهر‌ها فراهم می‌آورد و حتی در برهه‌ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه‌های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده‌تر بر اینترنت در روز‌های برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است.

کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی‌ها را ارج خواهند نهاد.

دیگر خبرها

  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون