Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «صائب عریقات» دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در سخنانی اقدام آل خلیفه در امضای توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: توافق بحرین با اسرائیل به معنای پذیرش رسمی «معامله قرن» است.

عریقات با بیان اینکه بحرین با امضای توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی خیانت کرد، گفت: بحرین و امارات به اسرائیل اعتماد کرده و با این رژیم توافقی را امضاء کردند اما واقعیت این است که اعتماد به تل آویو و واشنگتن و امید بستن به تشکیل ائتلافی مشترک بر اساس وعده های آنها یک توهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد: از این پس بحرین و امارات باید تمام دارایی های خود را برای انتخاب مجدد نتانیاهو و ترامپ در اراضی اشغالی و آمریکا، هزینه کنند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در پیامی توئیتری اعلام کرده بود: «یک گشایش تاریخی دیگر اتفاق افتاد»!

وی افزود: «دو دوست بزرگ ما، اسرائیل و بحرین به توافق صلح دست پیدا کردند». به گفته ترامپ، بحرین پس از امارات دومین کشور عربی است که طی یک ماه اخیر توافق صلح با اسرائیل منعقد می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا خبر موافقت بحرین برای عادی سازی روابط با اسرائیل را بعد از تماس تلفنی با «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سرزمین‌های اشغالی در یک پیام توئیتری اعلام کرد.

کد خبر 5022048

منبع: مهر

کلیدواژه: صائب عریقات فلسطین رژیم صهیونیستی بحرین عادی سازی روابط با اسرائیل ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق امارات متحده عربی لبنان عربستان سعودی فلسطین دونالد ترامپ روسیه عادی سازی روابط با اسرائیل ویروس کرونا ایران بحرین ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست

مهاجم کهنه‌کار فرانسوی به لیگ ام ال اس ملحق خواهد شد.

طرفداری | اولیویه ژیرو راهی لس آنجلس اف‌سی می‌شود.

به گزارش فابریتزیو رومانو، اولیویه ژیرو، مهاجم 37 ساله میلان با لس آنجلس اف‌سی آمریکا به توافق نهایی رسید و به زودی چالش جدیدی را در لیگ ام ال اس آغاز خواهد کرد. پس از توافق طرفین در ماه گذشته، حال همه چیز برای انتقال ژیرو به لس آنجلس اف‌سی مهیا است و او دومین فرانسوی نامدار این باشگاه آمریکایی پس از هوگو لوریس خواهد بود. قرارداد اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی تا دسامبر 2025 اعتبار خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • رسمی| مطهری مربی تراکتور شد
  • گواهی عدم‌حضور چیست و چه فوایدی دارد؟
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست